Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Ode to Bohemia
10 poäng Smile
Hehe klockrent
Sorry att jag gräver fram den här gamla tråden igen, men det var kille som gjorde en helt underbar video till låten... Måste bara tipsa om den.
http://www.youtube.com/watch?v=lExET8...ExET8zP2Mc

Jag la upp en mp3:a av låten här om nån vill ha den:
http://meadows.se/Christoffer_Wadenst...ohemia.zip
Redigerat av Toffe den 2009-09-24 07:45
Ha ha, skitbra!
Så jävla bra Toffe! Jag älskar "oseriös" musik seriöst gjord!
Ärligt. Sjukt bra låt Smile Den hamnar seriöst i min playlist!
Snyggt som fan. Musiken alltså, vad kör du för orgel? Är det en riktig eller B4 pluggen?

Snyggt mixat och skrivet. Det enda jag saknade videon som de hade gjort var just den svarta recieving skärmen som är i din original version..
En TK är också en Kill Wink
Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft så vet ni att det bara är jag....
Det är väll inte Toffe som gjort videon öht? Hade jag för mig iaf.
Vetefan.. första kanske men den med gameplay är ju inte han som gjort.
En TK är också en Kill Wink
Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft så vet ni att det bara är jag....
Thx guys.

Nä , gamplay-videon har jag inte gjort, bara låten. Snubben mailade och frågade om han fick använda den till videon. Tyckte videon var skön...

@Loggert
Tror det var B4:an jag använde, den är grym... har haft en gammal L-100 med världens största leslie i studion, men den tog för mycket plats... Men den skrapade härligt!
Jo B4an är väldigt mysig. Har använt den lite själv men föredrar riktiga instrument före pluggar.

Lirade med en klaviaturspelare som köpte på sig massa original saker i stället för de digitala men när han ville ha en hammond förutom sitt rhodes, sin klavinet och sina analogsynthar så sa vi andra i bandet NEJ om han inte ville bära all skit själv Wink Så det blev nån röd synth från Nord istället..

Skitsamma och nu är jag lite väl OT men förbaskat snygg låt iaf och ropa om du behöver en avdankad bassist till nästa hyllning Wink
En TK är också en Kill Wink
Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft så vet ni att det bara är jag....