Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Honey Badger
Rysslands militära ockupation av vårat land Chernarus är en fläck på våran heder, någonting måste göras. Vi har fått vapen och underrättelser från vänner i väst, allt som krävs nu är att vi agerar som män och visar ryssen att detta är vårt land.
Är du den som kommer agera ?
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Det glädjer mig att så många frihetskämpar vill vara med och slåss mot ryssen.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
vem ska leda alla grupperna? finns ingen pltc-slot
Vart är FOBen, vart är trossen, vem ska stå för all kantinerad mat ?!

Shock

Styr upp med fler platser nu !

Angry
Stay frosty !
Närskydd till staben! sitta med kaffe i en bil o mysa medan andra dör
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Förstår inte riktigt vad ni tänker med FOB, tross, stab och närskydd. Har ni kollat vad scenariot är och vilka vi spelar som?
Vadå tross, stab, närskydd, FOB. Tror ni detta är US army eller. Vi är en samling bönder, lantisar och missanpassade idioter som fått för sig att vi kan spöa den stora ryska armén.

Kommer ni be om livförsäkring också eller. Smile
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Nej, men eventuellt någon som leder så det inte blir total anarki som alltid när det saknas plutonchef. Smile
Tanken är att en ledare utses vid spelstart
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Vilket alltid lett till kaos, finns en anledning till att jag inte spelar Söndags-OP utan plutonchef numera, det går inte att organisera ordentligt helt enkelt. Du gör såklart som du vill, skulle ändå inte kunna vara med idag p.g.a. att jag är bortbjuden på middag, men det är en sak att tänka på tycker jag. Smile
Nu har inte jag spelat på ett tag, men de gånger jag varit med under spel utan förutbestämd ledare har gått hyffsat bra. Det handlar bara om vem som tar kommandot den första minuten i spelet, sen flyter det på som vanligt.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg