Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Dedikerad ARMA2-server 100Mbit
Tjena,

Vi har tillgång till en dedikerad server då och då Smile filtrera på ASYLM i spelet så hittar ni den. Den kommer att heta ASYLM ARMA2 dedicated eller nått sånt.

Den går att använda när det passar. Den är nog inte på 24/7 tror jag. Har inte kontroll då den står hos en kompis.

lösen: colt
Redigerat av pellejones den 2009-07-22 21:15
tackar för "inbjudan", anrops hittar ni och lösen är hejsna öppen för alla svenskar (och dylikt) som spelar och uppför sig trevligt.
Kan hända att vi får en till, eller ja att det finns en till Svensk server som görs av Skyttegrav.se, Jag är själv admin på deras BF2 sektion och spelar ofta Project Reality, hörde om att de kanske drar igång nån ArmA 2 Spel server.

EDIT: Ska höra lite mer om det senare.
Redigerat av Robinio den 2009-07-23 00:13

Citera

Robinio skrev:
Kan hända att vi får en till, eller ja att det finns en till Svensk server som görs av Skyttegrav.se, Jag är själv admin på deras BF2 sektion och spelar ofta Project Reality, hörde om att de kanske drar igång nån ArmA 2 Spel server.

Vore nice, har själv brukat lira CoD 4 på skyttegrav och det är väldigt bra ping där!
Jag har spelat multum med COD5 och COD4 på skyttegrav.

Tyvärr är admins på COD4 några finniga fjortisar. Blev bannad för någon jävla skitsak. Kollade in forumet, och det var alldeles uppenbart att admins ville att folk skulle böna och be att få komma in igen. Jävla maktmissbruk. Tyder på väldigt lågt självförtroende hos småbarnen som är admins på COD4.

Det har funkat skitbra i COD5. Men jag spelar inte på skyttegrav ifall något snorigt barn med dålig barndom som skall vara admin.
Det är inte lätt när det är svårt.
Det finns skitungar på skyttegrav, som är junior admins, tyvärr sitter jag bara och spelar i BF2 PR sektionen där typ alla är 18-50 osv.

Dock är ju det lite seriösare också.
Och ja, de små ungarna är barnfjollor då de ofta kan missbruka deras status.
Hmm detta är inget jag har hört av nån från dev på SG men men
Vi kan använda ASYLM-servern när det passar Smile speciellt för alla organiserade spel.