Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
Sugen på op?
Ja Ja 92%[22 Röster]
Nej Nej 8%[2 Röster]
Totalt antal röster : 24
 Skriv ut ämne
Mission: Big Comeback
Hej igen alla, oavsett ålder, kön eller humör.

Efter ett långt uppehåll av diverse anledningar, så har jag nu pga skada och väldigt mycket tid kunnat bygga upp ett sug efter att göra ett Op igen.

Detta är då resultatet:

Först och främst så är målet med uppdraget att vara så "Vanilla" som det bara går, därför är det enda addons som är nödvändiga CBA, ACRE2, och Alive.
Förhoppningsvis kommer detta göra att risken för problem minimeras, och Op:et kommer flyta på så bra som det bara går.
Eftersom detta då detta kommer vara ett relativt stort op, Där det totalt finns 43 platser. så skulle jag uppskatta lite info om när folk kan, och hur intresserade folk är på detta.

Op:et i sig är ett relativt "enkelt", Plutonen Alpha Quebec har fått i uppdrag att Undersöka, och bekämpa eventuella Fiender inom markerat område på kartan nedan:

Där prioritet ligger på rödmarkerade frågetecken, och blåmarkerade frågetecken räknas som sekondära mål.

fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/11038140_10153175318000953_3272185630863592514_o.jpg
Större Bild
Plutonen utgår från nato markerade flygplatsen.


Detta är då en blandning mellan Zeus och Alive där GM kommer kunna lägga till extra objekt om detta verkar behövas, men kan köras helt utan GM om man vill.

Angående de 43 platserna till Op:et så ser upplägget ut så här i stora drag:

Quebec Juliet (Radionamn Juliet)
2 platser (kompani Stab, GM)

Alpha Quebec (Radionamn Alpha)
4 platser (Pluton Stab)

Echo Alpha (Radionamn Echo)
8 platser (Inf Grupp)

Foxtrot Alpha (Radionamn Foxtrot)
8 platser (Inf Grupp)

Golf Alpha (Radionamn Golf)
8 platser (Inf Grupp)

Hotel Alpha (Radionamn Hotel)
2 platser (Skarpskytte Grupp)

Mike Quebec (Radionamn Mike)
4 platser (Underhåll)

Viktor Quebec (Radionamn Viktor)
4 platser (Heli Grupp)

Tango Quebec (Radionamn Tango)
3 platser (Stridsfordon)

Utöver detta används Virtual Arsenal, och Base Respawn.
Det finns endast begränsat antal med fordon så använd dessa försiktigt.

De dagar jag funderar på är i första hand torsdag den 9/4 eller fredag den 10/4 (kvällstid antingen 18:00 eller 20:00 känns ju relativt vettigt dock)
alternativt lördag den 11/4 eller söndag den 12/4 (men isåfall under dagstid, start 12:00)

men utifrån vad som passar folk bäst kan ja tänka mig va flexibel angående detta.
Om intresse finns så kommer op komma upp snarast möjligen.

Mvh Crazy
Jag vill!
Påminner rätt mycket om Hunter Six men jag är på Smile gärna
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
Torsdag eller söndag är enda dagarna av de du föreslagit som jag kan denna vecka ser det ut som Frown

Kul att du är tillbaka Imcrazy Grin

Citera

Imcrazy skrev:

Hej igen alla, oavsett ålder, kön eller humör.

Då ska jag signa upp hela min lilla familj! Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
intresserad: JA... möjlighet att delta på angivna tider: NEJ tyvärr Sad
Fä dör, fränder dör, även själv skiljas du hädan.
Men ett vet jag som aldrig dör, dommen över död man -Eddan
Jag kan nog när som. Smile
http://anrop.se/o...php?id=330 op Ligger nu uppe tills på torsdag, vid behov kan repris läggas upp till på söndag.

vem var det op fil skulle skickas till för att få upp den på servern?
Me me me me me!!!! Torsdag, it's on!
Tar med mig termos och prickekörvamacka till alla i Mike Quebec, lets be the best mecha-grupp out there !
Stay frosty !
mitt förslag lira detta imorgon, pröva lite om allt funkar.

Funkar det bra, lägg upp det igen menlängre bort så man kan ha lite framförhållning, sen bjuder vi in SSG, SOD 141, Tre kronor och alla andra svenska communities att vara med i mån av plats. Tror vi på Anrop kan fylla ungefär hälften.. sällan sett mer än 25 personer på samma OP i vår.
jo, jag hoppas ba fler folk signar, 19 som röstat att dom e sugna, 8 som e signade xD
Tack alla som kom, både ni som skrev upp er, och alla de som inte skrev upp sig, förhoppningsvis kan man köra detta fler gånger, men med fler motståndare ^^
Jag hade roligt som fordons-rep-gruppchef, körde lite lastbil och snackade lite skit.. good fun Smile
Stay frosty !