Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Hey alla från mig
hejsan alla här inne.

Jag är lite ny här å har nyligen blivit lite frälst av ARMA 2 haha.

jo som rookie (veteran i BF2, COD, CSS och lite sånt) men rookie i ARMA 2 så undrar jag ju lite.

Jag fick höra lite om detta ställe genom en jag lirat me tidigare men undrar nu hur er server å så fungerar Smile

Sist jag titta så fanns de lösen för servern osv, jag har även teamspeak så lite info kring den vore fint me.

Här kommer även liten press på mig:

Jag är en offensiv soldat som fungerar bäst som kanonmat eller scout kan man säga. Jag har även defensiva kunskaper men är i de flesta spel först på plats å i många avseenden först me att dö oxå haha. I arma 2 har jag märkt de lönar sig en hel del att smita fram för att lägga sig i bakhåll.

Serpan kallar jag mig (ref till Serpico, en grym film me Al Pacino)

Så de vore trevligt om man fick en snabb GSU på det jag tidigare frågade =)

/// Serpan
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Hej och välkommen.

Angående servern så tycker jag den fungerar bra för det mesta men tyvärr är ju ArmA2 ett så krävande spel så tyvärr är det lite lagg ibland.

Lösenord brukar det vara men har för mig att lösenordet brukar dyka upp på klotterplanket ibland när någon frågar då servern är öppen för alla. Lösenordet är förövrigt hejsna

Just nu har vi inte så avancerade kanaler i teamspeak, men det kommer. Så för närvarande räcker det med att veta hur man pratar vanligt i teamspeak. Adressen till teamspeak är ts.anrop.se:8767 och har inget lösenord dock är arma2 kanalen lösenordsskyddad och där är lösen hejsna igen.

Är det något annat du undrar så finns det en massa goa gubbar på teamspeak som jag är övertygad om att de kommer hjälpa dig.
Tackar för svaret Smile

ARMA 2 i allmänt är lite lagg online då de är rät tmkt för en server att klara, så de gör mig inget alls, de som avgör e ju vilka mina medsoldater är Smile

Tack iaf för svaren så ses vi på fältet

=)
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Välkommen!

Hoppa in på TS och fråga ifall du har funderingar. Du får garanterat hjälp med allt från skottställning på AK74 till kärleksterapi 0300 en måndagmorgon.
Det är inte lätt när det är svårt.
Jag märkte att jag heter Serpico i spelet. Men de går bra att säga Serpan me Smile

Testlirade lite nyss å de gick ju helt åt skogen. sköt massa egna å gjorde bort mig ordenligt, I stil med Gomer Pyle i Full Metal Jacket nästan haha. (Ber om Ursäckt för detta)

Kommer nu ordna alla TS grejer så jag kan va me.

Tackar för all förståelse från de ingame samt här =)

Ses i kriget =)
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!

Citera

Serpan skrev:
Testlirade lite nyss å de gick ju helt åt skogen. sköt massa egna å gjorde bort mig ordenligt, I stil med Gomer Pyle i Full Metal Jacket nästan haha. (Ber om Ursäckt för detta

Hehe.Grin

Citera

Dejjvid skrev:
. Du får garanterat hjälp med allt från skottställning på AK74 till kärleksterapi 0300 en måndagmorgon.


haha, anrop i ett nötskal Smile