Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Planetside 2 Fredagsmys
För er som vet vad Planetside 2 är skippa till röda texten.

Planetside 2 är ett gratis MMOFPS där tre fraktioner (Terran Republic, New Conglomerate och Vanu Sovereignty) slåss för kontrol över planeten Auraxis. Flera hundra spelare på samma gång slåss med flyg-fordon, mark-fordon och mark-trupper över 4 kontinenter för att säkra planeten genom att erövra strategiska zoner.

Hade tänkt dra ihop lite anropare och spela Planetside 2 tillsammans på fredagsmyset. Tyckte planetside 2 var ett bra spel som alla kan vara med på där vi kan använda kunskaper från arma i pvp på större skala, har spelat med organiserade större grupper förr och det är jävligt kul.

Hade tänkt att vi alla spelar Terran Republic på EU servern och kör konvoyer, airdrops etc etc tillsammans som en stor enhet. Upprop vid 19:30 för att ha tid att kolla att allt fungerar, lära oss lite kontroller och organisera oss ingame etc. 20:00 kör vi igång själva spelandet i då folk förhoppningsviss har samlats.

Öppnar en Diskussions tråd där frågor och idéer etc kan skrivas.
Intressant! Men New Conglomerate är vägen att gå. Men förstår att Terran Republic väljer att köra på fredag och fortsätta att trycka ner oss andra som fortfarande kämpar för rättvisa och en bit bröd!

(Tyvärr inget bra datum för mig, men kanske är med en annan gång! Dock har jag haft problem med att komma förbi brandväggen sedan spelet gick in i v1.0 av någon anledning.)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
New Conglomerate , jag och Naqui har karaktärer där, så kör gärna de istället.
Låter intressant, lira det lite förut men fastna aldrig för det. Kanske roligare om man är ett gäng Pfft
Ändrade till NC, om ni ska vara med skriv upp er så jag vet om detta är något vi vill göra eller om vi skitter i det på fredag.

Citera

IISwede skrev:

Ändrade till NC, om ni ska vara med skriv upp er så jag vet om detta är något vi vill göra eller om vi skitter i det på fredag.

Bra för Terran Republic är bara bra som kanonmat. Wink

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
kom på att det är vappu i finland ( valborg ) så jag kommer nog supa båda torsdag och fredag. så jag måste nog hoppa! hade ju varit askul annars juh.
Tror inte jag har någon NC karaktär men ska kolla.
Mod, kraft och spänst
Tankar P2 nu.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Hur gick det igår? Blev det något spel?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Ska vi spela något mer?
Lite bättre organisation kanske behövs men annars är det ju kul.
Mod, kraft och spänst
är på krigsövning så kan inte Sad
Bump the hump!

Är det några som spelar PS2, jag kör en del kvällar. Skulle vara roligt att se ett Anrop Outfit. Ska jag dra i trådarna till ett sådant möjligen?