Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
PVP_Spel
Var ju ett tag sen man hade trevligt PVPspel. Frågan är om det känns likasinnat för fler här ?
Vore ju skoj att samla ihop lite korta PVPspel, och allmänt bara pewpewa..
What say ?








(Skulle behöva någon att sitta en kväll och testa MP delar av lite olika PVPspel som jag trixat med; så dom funkar, krav = tålamod)
Stay frosty !
Jag är Sugen, har slängt ihop ett PVP modpack och börjat göra missions för det så om fler vill hjälpa göra lite missions med den skulle de vara trevligt. Modpacket är testat och fått ett OK från de som testade Smile.

https://drive.google.com/file/d/0Bwg3...sp=sharing
Alltid kul med PvP! Har också ett par uppdrag som jag skulle vilja göra, men jag har tillfälligt bannat mig från Arma för att göra "viktigare" (hur kan något vara viktigare än Arma och Anrop? Sad) saker att göra.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag föredrar pvp!

Är främst förtjust i mindre banor med mycket action och lite väntetider.
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Det var en fet PVP addonlista. Jag brukar göra mina helt utan addons eller SFP endast. Men kul med en pvpaddonlista att ha updated med passade mods också; så länge den blir mera officiel så folk har den.

De PVPs jag skulle vilja speltesta ur min egen samling är:

PoliceQuest > Två sidor slåss om loot/rån och polisen försöker stoppa dom samt hämta bevismaterial om dom hittar byten; tre platser; bäst av två byt vinner.

Liberateme > En sida vill försvara stadens innevånare ifrån ondskan utanför, medans den andra sidan som är ondskan vill in och döda alla försvare, därtill finns den civila revolten .. frågan är vilken sida dom står på; de kan antingen spela för eller emot vilken sida dom helt själva vill, mycket RP på det.

Runaway > Ett par fångar finns i Kavala, de ska hitta ett fordon att ta sig ut ur staden och fly, men hack i häl är poliserna, det är mörkt och svårt att se varandra; tur att polischefen kan se vart fångarna rör sig med lite mellanrum.

Run-n-Gun > Last man stand, alla börjar i utkanten av staden som håller på att explodera, till slut kommer bara mitten vara fri zon, endat två eller en kan stå som segrare (typ som Royale fast hetsigare)
Stay frosty !
Testar gärna samtliga vid möjlig tid!
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"