Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
ww2 online - The anrop attacks
För er som inte vet vad ww2 online är så är det följande : http://www.battle...e.net/home
kort sagt, ett online spel där man kör som allierade eller nazist och slås över europa!

det jag tänkte är, hur många är sugna på att köra? om vi får ihop en grupp på ca 20 pers så kommer vi nog ha snorkul!
det är free to play, så alla squad commanders eller folk som vill ha speciella roller kan donera 5 dollaz och ha roliga vapen!
resten kan dö som de råttor ni är.

Så, vilka är på? själv fallet kör vi en röstning på vilken sida vi skall slåss för. ( tyskarna så klart )
Lever det spelet fortfarande? Pfft Det kanske hade varit kul att äntligen pröva på det. (allierade så klart)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Märks att det är ifrån 2001 Pfft


Kommer ihåg att jag stod och dräglade över en kartong av det spelet i en butik när jag var liten. Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Tordin jag har hört att du behöver springa/köra i 30 minuter bara för att hitta någon i detta spel. Dött senast jag hört.
det kan säkert stämma till vissa gånger, vad jag har sett så är det stora slag och sådär. men klart, man måste ju ta det lungt. det är närmare riktigt krigsföring än Arma3 där allt är rosknroll