Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
Spelsätt?
PVP PVP 14%[1 Röst]
COOP COOP 71%[5 Röster]
Gammalt OP (?) Gammalt OP (?) 0%[0 Röster]
Annat? Annat? 14%[1 Röst]
Totalt antal röster : 7
 Skriv ut ämne
Lördagsutfyllnad
Sådär, då Soodis inte kunde lira sitt OP idag, så får vi väl köra något annat helt enkelt.

Hoppas att folk fortfarande är lediga och kan spela lite ikväll, så får vi se vad vi hittar på.

Förslag osv skrivs i tråden.
Gällande mods så får vi hålla oss till det som folk borde ha installerat, såsom TFR, SFP

Gällande server så vet jag inte om den vanliga går att köra, kan som en sista utväg köra från min burk då nätet och hårdvaran borde räcka för 8- 9 pers? (250MBit upp/ner, 4770K @ 4.6)

Mvh
Redigerat av SuperSverker den 2015-07-11 14:44
Jag röstade på annat, jag tycker vi ska sitta och diskutera hur allt var bättre förr i en timme eller två istället för att spela. Smile

Citera

Tomten skrev:

Jag röstade på annat, jag tycker vi ska sitta och diskutera hur allt var bättre förr i en timme eller två istället för att spela. Smile


Det kommer väl per-automatik gälla, då det kommer ta en stund innan allt blir klart? Wink
Grejjen var ju den Super, Då vi förra veckan spelade Hearts and Minds var det 16 anmälda, men 8 dök upp. Visst det gick att genomföra osv. MEN det blir inte lika kul om man inte är så många som OP:et är tänkt att man skall vara. Därför då vi bara var 9st som skulle spela kvällens v2 så ställde jag in pga bristande intresse. Är Troligtvis på att lira något Coop eller pvp ikväll!
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Det gjorde vi ju igår, varför kom du inte då Tomten? Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Soodis skrev:

Grejjen var ju den Super, Då vi förra veckan spelade Hearts and Minds var det 16 anmälda, men 8 dök upp. Visst det gick att genomföra osv. MEN det blir inte lika kul om man inte är så många som OP:et är tänkt att man skall vara. Därför då vi bara var 9st som skulle spela kvällens v2 så ställde jag in pga bristande intresse. Är Troligtvis på att lira något Coop eller pvp ikväll!


Aha, förstår!

Men hoppas att vi iaf kan lösa något mindre för ikväll, får helt enkelt se hur många som dyker upp.

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Det gjorde vi ju igår, varför kom du inte då Tomten? Sad


För det inte fanns information om vilka moddar som skulle användas i tid, då orkar jag inte avlägga min tid. Smile
Ifall någon är intresserad så kan jag flytta fram HALO OPet till idag, alternativt bygga ett snabbt men bra Spec ops uppdrag.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton

Citera

Nikke Orginal skrev:

Ifall någon är intresserad så kan jag flytta fram HALO OPet till idag, alternativt bygga ett snabbt men bra Spec ops uppdrag.


Tveksamt om flytta fram ett existerande OP är så snällt =)
Nikke Ge mig Specops med fallskärmshoppning in i "AO" osv. nya CUP vapnen å Arsenal å grejjer. Då e jag lätt på! Wink

Edit: http://forums.bistudio.com/showthread...eapon-Pack CUP Vapnen samt unifromer å grejjer riktigt ballt Wink
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
mindre co-op/pvp
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Nu är det så att jag är en diktator som inte diskuterar med andra innan jag agerar.

Lördags OP är nu uppe och intresserade är välkomna.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
MEN CUP VAPEN! Sad
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"

Citera

Soodis skrev:

MEN CUP VAPEN! Sad


*Loothora så det står härliga till*