Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Medeltids-Anrop
För att jag vet att jag ska till Rosornas ö. Tomten ska dit.
Jag hittade ingen annan tråd även om jag tror mig minnas det funnits en.
Jag ska föröska ge folk som ej kommer ut över vågorna att få ta del i alla fall mina dagar.
Altså, det kan ha varit jag!
Själv är man ju bosatt på ön så det är bara att hojta så får vi ta en bärs eller nått! Smile
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Bor på Uncle Joes och vilar just nu mina förbannat ömma fossingar. När de för ont är de fossingar och ej fötter för den som undrar. Tror att Tomten dyker upp om någon dag. Annars e jag på ikväll. Alla mina vänner kommer senare.
Altså, det kan ha varit jag!
Fan, jag bor typ 500m ifrån Uncle Joe's! kan säkert komma dit å ta en bärs i deras "bar" Grin
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Riktigt trevligt igår Dokuro! nu får vi leta reda på Tomten och ta en bärs eller nått.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Kvällen med Soodis var skoj. Såg på introt som är en smak bit av alla de olika upplevelser som veckan bjuder på.

Kväll 2 var jag med ett par vänner och vi vandrade runt samt drack vin i mängder.
Altså, det kan ha varit jag!
Yoyo osv, har inte checkat in på anrop alls. Jag är här till på Lördag. Har varit dunderförkyld idag, ska vi försöka styra något någon dag? Jag är upptagen på torsdag kväll, i övrigt är allt mer eller mindre flytande, tänkte kolla in fullkontaktsstriden i rustning på Torsdag, man fick tydligen prova på. Smile
Tomten: 0727132901 hör av dig om du vill träffas.
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Då ska vi se vad som ska skrivas.
I tisdags var det vinbrännboll med nakenbad med ca 50 pers. Kallt i vattnet men otroligt avslappnat.

Idag har jag köat sen 7 i morse i stekande sol... ska vara här i 5h tills showen och lör vara kvar vid norragravar långt in på natta
Altså, det kan ha varit jag!
Nordergravar Dokuro Wink
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Blir nog inget för min del, har blivit svinsjuk.
Jag har nu vaknat efter en stor åtehämtning.
Det blev inge mer träff mellan anroparna. Jag söp ihjäl mig med vänner var kväll och fick sen visbypesten som fortfarande spökar i min hals.

Det som hände onsdags kväll med Trix var fucking magiskt.
Torsdagen var det mer gyckel och dricka.
Fredagen blev det grilla hela dagen och natten.
Lördagen var det dricka vid stranden hela natten och söndagen tog vi det lugnt för att sedan åka hem,
Altså, det kan ha varit jag!
Trevligt att råkas var det iaf! Smile
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Det var det, invigningen är magisk
Altså, det kan ha varit jag!
Medeltidsveckan var så mycket bättre förr i världen. Sad
Veckan är ny varje år och det som gör det bra.
Den är precis vad man gör den till.

Gamla år har jag många goa minnen från men det är lika kul att vara där och komma tillbaka till varje år ^___^
Altså, det kan ha varit jag!
Ifall ni har bilder så skulle jag gärna vilja se dem.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton