Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Bästa ljud mod för ArmA 2 ?
Hej, tänkte fixa en ljudmod för originalljuden låter ju verkligen som en grupp uteliggare som leker symfoniorkester..
Har funderat på 'CSM sound mod', men jag har inte installerat nått än, och det finns ju "en del" ljudmoddar. Så vilken tycker ni är bäst?
Har hört mycket gott om CSM, men ville höra va majoriteten här har för uppfattning.
som sagt tänk på att många många servrar har addon krav.. dvs att du enbart kan spela med vissa addons eller inte spela med några addons överhuvudtaget...
Jag kör med Vopsound 2.1 (Utan Gear) tillsammans med TRSM Tracked Vehicles, RH Soundmod samt HiFi A10. Har dock inte provat några andra ljud-moddar då detta låter utmärkt.

Samtliga finns att hitta i de officiella forumets mod-sektion.


Edit: Jag lirar bara på Anrop och polares servrar, där det skönt nog inte finns några begränsningar mod-mässigt Wink
Redigerat av Tobe den 2009-08-09 16:32

Citera

Tobe skrev:
Jag kör med Vopsound 2.1 (Utan Gear) tillsammans med TRSM Tracked Vehicles, RH Soundmod samt HiFi A10. Har dock inte provat några andra ljud-moddar då detta låter utmärkt.

Samtliga finns att hitta i de officiella forumets mod-sektion.


Edit: Jag lirar bara på Anrop och polares servrar, där det skönt nog inte finns några begränsningar mod-mässigt Wink


Kommer nog göra det samma i framtiden Wink

Får tacka för tipsen. Vad som helst är ju bättre än många orginalljud, men tänkte det kunde vara intressant att veta vad folk spelar med, och hur det gillar dem (modsen).
Hehe, jag kan iaf intyga om att HiFi A10 är ren porr Grin Hoppas vi får några sådana plan på Anrops server i framtiden.