Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Rättning i ledet
Det har varit för mycket gnäll och klagade, vilket ledde till att Anrop för första gången på 10 år införde ytterligare ett krav.

Dvs krav för att vara på Anrop är:
* Du skall kunna läsa
* Sunt förnuft
* Du skall vara över 16.

Respektera beslutet eller hitta en ny community men det är färdig diskuterat.
Inga mer kommentarer eller dryghet.

Ni är inte admins, lek inte admins.


PS. Då chefen är nere (Dahlgren), tar jag befälet över Anrop admin roller tillsvidare.
Räkna med låg tolerans för störigt betende (som att avbryta folk) under ett tag tills folk skärper till sig igen.
Redigerat av Granquist den 2016-03-07 15:40
Med vara på anrop antar jag att du menar spela ARMA 3 med anrop som det står på framsidan, vilket innebär att hemsidan och teamspeak är tillgänglig för alla oavsett ålder? Ingen kritik, bara en stilla undran. Smile
Innefattar allt med anrop.. Sen har vi tidigare haft överseende med folk med bristande förnuft, folk med bristande läsförståelse.

Poängen är att nu bestämmer jag och jag är trött på folk som hänvisar till yttrandefriheten och tro man får säga/agera respektlöst på anrop. Även trött på självutnämnda admins som tar sig friheten att bestämma vem som får vara här och vem som inte får.

Den enda som får bestämma det är jag... Eftersom jag har försökt ta mig ur det här och vi har försökt rekrytera en bred uppslutning admins men det har inte fungerat tillfredsställande så nu går vi tillbaka till gamla (goda?) tiden..

Dahlgren äger fortfarande anrop och svarar tekniskt men jag tar över "community" rollen som har varit decentraliserad.
+1 ^
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
Bra, då är balansen återställd och den ljusa sidan av kraften har vunnit.
Ok, gött att höra att vi har klara regler.
Bara jag få göra OP:s så är allt bra för mig.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton