Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
En Guide till Fiske på Chernarus Life!

Citera

Steel rat skrev:
Snyggt Trracer! Guider kan vi inte få för många av.


Man åker och köper en "Boat License" vid City Hall.
Sen åker man till Elektro...(den där staden) och köper en Fishing Boat vid Boat-Shoppen. Sen så tuffar man ut på sjön, nu börjar det svåra, att åka 4,8 kilometer till fiskestället med en båt som åker i 22.. vad det nu är i timmen.

Det man gör är att man lägger en lagom tung Parfymflaska på piltangent upp, så kan du återkomma om 6 minuter när du anlänt till fiskeområdet, vid fiskeområdet så får du lägga undan all fisk du fångar i trunken (T) på din båt tills den är full. Sen åker du in till staden för att sälja och inser att du har fuckat upp fiskekonomin!

Hoppas min guide var till nytta. Bilder kommer upp vid senare tillfälle. Kommer även skriva en guide om hur man gör kokain, trimmar bilen och kör ifrån snuten.
Daffman kommer bli överlycklig Smile
JAH!!!!!!!!!!
Äntligen något till sjöss!
Carlbark bjussar du på nerladdningslänk?Grin

Citera

Daffman skrev:
JAH!!!!!!!!!!
Äntligen något till sjöss!
Carlbark bjussar du på nerladdningslänk?Grin


Kom in på Teamspeak så kan jag ge dig en påse kokain och en gummibåt.
Hahaha, nytt uppdrag komemr snart då? Police vs druglord 1.00.

Uppdraget går ut på att få bort så mycket kokain och knarklangare som möjligt från gatorna. För knarklangarnas del gäller det givetvis att få ut så mycket knark som möjligt och tjäna mängder av pengar!
Observera att polisen inte får använda mer våld än nödvändigt...
Hade varit roligt med nåt RPG scenario. Då de flesta spelar som civila, så har vi lite maffia och poliser också. Så klart ska det finnas lite vapen.
Men om man var civil var man tvungen att köpa vapen för pengar osv.

Hade varit coolt Pfft

Citera

Klawen skrev:
Hahaha, nytt uppdrag komemr snart då? Police vs druglord 1.00.

Uppdraget går ut på att få bort så mycket kokain och knarklangare som möjligt från gatorna. För knarklangarnas del gäller det givetvis att få ut så mycket knark som möjligt och tjäna mängder av pengar!
Observera att polisen inte får använda mer våld än nödvändigt...


Vi spelar Chernarus Life. Det är kul

Citera

Robinio skrev:
Hade varit roligt med nåt RPG scenario. Då de flesta spelar som civila, så har vi lite maffia och poliser också. Så klart ska det finnas lite vapen.
Men om man var civil var man tvungen att köpa vapen för pengar osv.

Hade varit coolt Pfft


Chernarus Life. CHERNARUUUS! LIIIIIFe
Vore skoj att starta en knarkhärva med lite anropare. Grin Brukar dock annars bara sabotera för alla drugdealers, stalka dem, eventuellt råna sen döda Grin.. De blir s˙ra som satan dock
Intressant upplägg, synd att det buggade en del. Körde som polis ett tag och det var rätt underhållande Smile
Imagine how it would be, to be at the top makin' cash money. Go tour all around the world, tell stories about all the young girls.
Det är synd att man crashar hela tiden.. Kraschade med typ 30k på fickan +gps/nvg. Jag hade det dock inte värst.

Citera

Ishie skrev:
Det är synd att man crashar hela tiden.. Kraschade med typ 30k på fickan +gps/nvg. Jag hade det dock inte värst.


När jag lirar med Mod, vilka mods som helst så bråkar det litet. Men ett rent arma och den äldre versionen så kan man sitta där ett tag. Jag och FireZtream hade lirat runt 5-6 timmar när servern...Kr...As..Chade... Men det var kul så länge det varade!
Så jävla roligt. Synd bara att det laggar när det är flera pers inne.

Hade jätte roligt med Daffman!