Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Intressekoll Anrop-klistermärken
Jag har vädrat att ordna Anrop-klistermärken en längre tid, och nu har jag haft nog med grejer att undvika för att faktiskt göra slag i att undersöka intresset.

Det är tal om klistermärken i vinyl eller aluminiumfinish i storlekar som passar att limma på allt från telefonen till hörlurarna till datorn till bilen.

Priset per klistermärke varierar ganska vilt beroende på storlek och material, men blir som bäst en handfull kronor upp till en tjugolapp.
Ett 5x5 cm stort klistermärke i billigaste utförande landar på cirka 4kr/st, medans 8x8 landar på ca. 10kr/st.
Motsvarande priser i aluminiumfinish blir 5x5: ~5kr/st, 8x8: ~12kr/st.

Leveranskostnader till mig från leverantör, och från mig till slutköparen är inte inräknade i den summan men blir lägre per klistermärke ju fler som köps.


Formulär för att visa ditt intresse och hur många du kan tänka dig att köpa om det blir av finner du här*

*Du förbinder dig INTE att köpa några klistermärken genom att fylla i formuläret.
Information om, och formulär för, en eventuell beställning kommer senare om det finns underlag.

Det tilltänkta motivet:
i.imgur.com/Y6shmfw.png
Finns möjlighet till kardborreband?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Du kan säkert klistra fast ett klistermärke på en bit kardborre med nästan godkänt resultat.
Det här är klistermärken i vinyl, inte broderade tygmärken, så det kommer se redigt fånigt ut om det ens fungerar.
skulle gärna vilja ha ett sånt märke
Tygmärken är dyra och rätt meckiga att tillverka, så det är inget som kommer att ske från min sida på kort sikt.

Vill du ha klistermärken: fyll i formuläret; tygmärken: inte aktuellt just nu.
Intressekollperioden är nu slut och formuläret stängt. Ett formulär och en forumtråd för köp av klistermärken kommer inom kort.
Kontakta mig på discord om du har frågor.

Det har inkommit 17 svar, varav:
13 är intresserade av 3x3
15 är intresserade av 5x5
11 är intresserade av 8x8
3 är intresserade av 10x10

Dessa 17 vill tillsammans ha följande antal klistermärken
40st 3x3
49st 5x5
33st 8x8
5st 10x10

Vilket innebär att det i köpsteget kommer bli aktuellt med storlekarna 3x3, 5x5, och 8x8 om det inte är någon som ensam är benägen att köpa en stor mängd 10x10.
Exakt tillvägagångssätt och prissättning kvarstår att fundera ut, men räkna med att det under den kommande veckan dyker upp mer information.


Slutligen; till personen som vill ha en riktig Strv 102 med Anrop-logga:
Loggan kan vi lösa, stridsvagnen får du skaffa fram själv.