Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Tjenamors! Ny på Anrop.
Tänkte ta och säga hallå till alla Smile

Vet inte om det är rätt del i forumet att skriva, och isof så ber jag om ursäkt.

Det är så att jag funderar starkt på att införskaffa mig Arma 2 nu denhär veckan. Har spelat diverse spel innan som BF2, CS:S och andra titlar men tröttnat på "run 'n gun" och har blivit mer sugen på realism och teamwork.

Har varit inne och kikat här på Anrop i kanske en 2 månader till och från och de verkar vara ett härligt gäng att spela med Smile (om man får vara med och lira med er såklart)
Saken är väl den att jag har noll erfarenhet av det militära då jag ska rycka in nästa år om det blir som det tänkt, så tänkte höra om det går bra att komma in som oerfaren med taktiker och allt såntdär eller om man ratas bort?

Det var väl de jag kunde komma på för stunden, ni får väl fråga om det är något ni undrar.

MVH Berra
Tjenare!

Självklart får du vara med och lira Smile Det är inga speciella krav förutom att uppträda med vanligt folkvett.

Välkommen!
Klart, du kan vara med att lira. Tålamod och förståelse kan du räkna med behövs i stora lass.

Trådar jag anser att du bör läsa (för ditt eget bästa):

Om Anrop

Hur man installerar Addons

Raportering

Och sist men inte minst, hur du blir medlem

Så det var allt jag orkade leta reda på men det finns massor mer, så det är bara att snoka runt. Har du frågor är det bara komma in på TS Smile Fördelaktigheten med samma nick som du är registrerad på forumet med.

Enjoy your stay!

Det var ju kul att höra att man är välkommen iaf Smile

En sak jag tänkte på var om det finns någon slags träning som ni kör för att "lära ut" lite basic taktiker osv, eller om man får tar reda på det själv? Tänkte på dedär när ni lirar coop på söndagar när ni är i grupper och de.
Lite tråkigt om man går med och sabbar för några för man inte vet hur man ska spela så att säga.
Det händer då och då att det är träning men man lär sig det mesta allt eftersom så du kan vara lugn. ^^

Citera

Berra skrev:
Det var ju kul att höra att man är välkommen iaf Smile

En sak jag tänkte på var om det finns någon slags träning som ni kör för att "lära ut" lite basic taktiker osv, eller om man får tar reda på det själv? Tänkte på dedär när ni lirar coop på söndagar när ni är i grupper och de.
Lite tråkigt om man går med och sabbar för några för man inte vet hur man ska spela så att säga.


Hmm.. Det är rätt basic så länge man inte ska spela någon typ av chef. Flyget kräver iofs att man är en fena på det.. Inte så kul om man kraschar 35% av gångerna man ska göra en insättning.. Men för övrigt finns det väll inga krav direkt. You learn as you go.
ah men de låter ju lysande Smile får glida in på servern när mitt ex har dumpt ner i brevlådan, bli inte förvånade om någon förvirrad snubbe vid namn Berra frågar ut någon stackars själ på TS om tips och dylikt Smile