Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Ny på anrop!
Tjena.
Är ny här så tänkte slänga ur mig några rader och säga hej. Har spelat Arma 2 en del nu på TacticalGamer om ni känner till den servern. Tänkte börja testa lite här, kan vara kul att köra med andra svenskar och det verkar vara väldigt strukturerat och seriöst.

Undrar om det är något man bör känna till innan man spelar med er, tänker mest på speltekniska aspekter. Att spela seriöst och följa order osv är inget jag har problem med.

Tack och hej!
Det är bara att hoppa in på IRC eller TS så får du det du behöver veta förklarat för dig, det är väl inget direkt som du behöver känna till för att vara med.. Tror jag.. Pfft
Skrev lite här till en ny medlem. Orkar inte skriva om allt Grin

http://anrop.se/forum/viewthread.php?...#post_7184
Det låter bra det. Tänkte vara med imorgon men kör som vanlig grunt så det är väl inga konstigheter antar jag Smile
Nej då, inga konstigheter det gäller bara att lyda order och att akta dig för Pelle, han bits Wink

Btw du är välkommen att skriva in dig i romea lima, stridsvagnsgruppen tills imorron. Där sitter jag o Prv J
Redigerat av Tomten den 2009-10-18 23:26
Hehe tack tomten men känns som att stridsvagnsgruppen blir lite för stort ansvar! Kör nog på det som jag skrivit upp mig som.