Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
chernarus life...
Hej anropare tänkte bara skriva in i forumet att jag har lagt upp en chernarus life server.
Skulle vara kul om det kunde bli som förr när vi var ett gäng som körde på kvällarna... Vet iof inte om folk är sugna på det längre är som jag tycker ett bra sätt att börja lära sig arma 2.

Hoppas inte anrops höjdare blir sura om jag slänger in ett litet anrop i host namnet...

Namnet på servern är swe server [Anrop] hoppas vi ses där
Tror inte att det är någe fel att nån från anrop hostar ett anrop spel. Om det hade varit nån utanför så kanske det inte hade varit lika schysst.
Bra med en server uppe. Du är ju reggad Anropare så kan inte vara fel.
Nice, då blir det lite lir där idag!
FireZtreaM hade ju CL på sin server i typ 1-2 månader i somras, så tror de flesta spelade av sig då. Inte lika kul och lira med folk man inte känner (public). Men om vi får ihop ett gäng så kan jag vara med någon kväll.

Citera

Ishie skrev:
FireZtreaM hade ju CL på sin server i typ 1-2 månader i somras, så tror de flesta spelade av sig då. Inte lika kul och lira med folk man inte känner (public). Men om vi får ihop ett gäng så kan jag vara med någon kväll.


Nä men tillsvidare så är servern public tills jag ser att vi börjar fylla på med anropare... Kan ju vara kul att köra anropare som poliser och public som civ Grin
Yeah sweet! Jag ploppar förhoppningsvis in en sväng senare ikväll=)

Rock N´Roll is a way of life!
Spotify - StagHunt