Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Förboka arrowhead?
Såg att webhallen säljer arrowhead för 400 kr.. frågan är om man skall beställa redan eller efter man varit i mexiko :/

http://www.webhallen.com/prod.php?id=...?id=101915

Någon som beställt redan?
Yep, redan förbokat Smile
Hade tänkt köpa det, men har totalt tröttnat på arma nu när SSG:are och anropare ligger i luven på varandra hela jävla tiden o gnäller värre än alla i gnällbältet... Det har blivit riktigt trisst nu, allt som var roligt med spelet är som borta pga fjantiga personer. Jag håller mig till sins of a solar empire, empire total war och dragon age med botox nu. ^^
Jag har förbokat, måste ge mer öl till tjeckerna så kodningen blir bättre!
i.imgur.com/RaoBdkV.png

Citera

tomten skrev:
Hade tänkt köpa det, men har totalt tröttnat på arma nu när SSG:are och anropare ligger i luven på varandra hela jävla tiden o gnäller värre än alla i gnällbältet...


tråkigt du tycker det, vi (anroparna som är kvar i chatten) har absolut inget emot ssg folket och vill gärna de är med och lira med oss, tyvärr har de ju försvunnit.

Att vi skämtar om att de är l33t snipers är inget konstigare än vi "mobbar" redkid, zip för de är barn.. (redkid kom med när han var 12 år.. även om han är nästan 20 nu är han ändå barnet här), att oden är för gammal, att jag är asian fan boi, att engen är metrosexuell och går med rosa skjortor.. osv.. det är tråkigt om folk tar illa vid sig, och jag har rensat kommentarerna på sidan som uppmanade till kamp mot ssg osv. För det är inget vi vill, vi vill bara fortsätta snacka skit om allt, spela och ha kul.
Låter inte 400kr som lite mycket.

Kosta inte arma2 ca 300kr nytt? Arrowhead kommer i alla fall inte bli dyrare om man väntarSmile

Citera

granQ skrev:
...engen är metrosexuell och går med rosa skjortor...


1) Har aldrig någonsin ägt en rosa skjorta. De är reserverade för lönnfeta 35-åriga ekonomer som nyligen blivit singlar och ska stupfulla ragga upp 19-åringar på Harrys en lönelördag genom att flasha med sitt kombinerade visa / ica-kort.

2) Metrosexuell.... what the HELL?! Now that's a damned dirty lie. :E

Att du är en asian fanboi är dock inget påhittat, det är fan 100% sanning. Wink

Det som granQ säger i övrigt stämmer dock, vi är och har alltid varit väldigt käftiga med glimten i ögat mot varandra här.
Redigerat av engen den 2009-11-07 11:00
engen, roliga är väl att jag har en rosa hugo boss skjorta som kostade multium.. stod i provhytten och sa till caro "haha, det är för kul, hela "livet" har jag sagt detta om jonas".... så sötnos tänker på dig även när jag är i Mexico ibland Smile