Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Halmstad Lan Med Nosig!
Någon på anrop som ska ner till Nosigs Halmstad lan? Jag är sugen men har typ aldrig lirat med dom... Sista anmälningsdagen är den 9/4 http://yllestrump...pic=5322.0 Jag tänkte lyssna med chefen om jag kan låna en panorama=8sitsig stor jävla bil. Om folk vill samåka ner blir starten sthlm och hela E4an söderut...

OBS! är ni en terrorist så kan ni INTE följa med det är inne på militärt område som lanet äger rum och spelen som troligtvis kommer att spelas är IL2 1946 och Arma 2, säkert black shark/Lockon 2.0.

Hör av er snarast jag vill ha sällskap Grin
Hmm, jag borde ha en bättre burk tills dess... Vore riktigt nice att hänga med på Smile
Jag är lite intresserad
Hmm har ju ingen joystick så kommer känna mig utanför Shock
i.imgur.com/RaoBdkV.png
Joystick inga problem har en x52 med pedaler som kan lånas ut under lanet... Det kommer även att spelas mkt Arma 2 där du inte behöver joystick om du ni inte ska flyga.......

MVH Markus
synd bara att jag bor så långt bort åt fel håll... Pfft
Detta låter riktigt kul
hur många ser ni ut att bli?
Har bokat bilen nu och hunden har fått hundvakt den veckan så nu är allt frid och fröjd...

MVH Markus

Citera

supramk3killen skrev:
Har bokat bilen nu och hunden har fått hundvakt den veckan så nu är allt frid och fröjd...

MVH Markus

Finns det möjlighet att åka med tro? Smile
jag kommer nog åka dit..
Kom nu finvars Grin
vi skall ju bara spela Arma ändå Grin
Ok nu blev ju det här lanet inställt men ett lan kommer planeras in till i höst skulle vara kul om det kom en hel del anropare oxå. Ett av det stora spel som kommer spelas är arma 2 / OA så jag tänkte att det kommer ju passa anrop... Jag kan uppdatera er i den här tråden lite längre fram i sommar.

Samåkning borde ju gå att lösa för det som bor nära varann..

/Markus
Lan Blogg hoppas fler av Anrop kan följa med nästa gång http://yllestrump...pic=5471.0
Ja, LAN är roligt, man ska bara ha tid till det Shock