Visa ämne
Anrop » Flygsimulatorer » Flygsimulatorer
 Skriv ut ämne
flygSöndag F4AF
Hej, det är jag igen.

Tänkte svepa genom balkans skyar under dagen så för att känna efter hur coop-viljan är kring detta så hostar jag träning/kampanj vid 11:03 samt 15:15.

Om ekkliga nybörjare dyker upp hostas ett träningsuppdrag som omfattar det mesta i 3..4 flygningar med 20minuters intervall (allt i samma uppdrag, TE).

Om eländiga rutinerade piloter som är koolare än mig dyker in så körs Balkans kampanj igång.

Tjoa till på IRC eller i denna tråd.
Tror vi är torsk i Tallinn vad gäller TS så vi får texta ingame när vi vill nåt.

/johannesRäksmugglaren
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
funkar inte nosigs ts3 då?
Ja.. Mitt största problem är ju att jag är så offantligt ursämst på dessa simulatorer.
Även om jag älskar att lira dem. Men man tröttnar ju när man inser att man är i samma nivå idag som dagen efter jag fyllde sju.

Min andra problem är att jag har så jävla lite att göra, att jag aldrig har tid att göra något.

Fy fan.
Haha förböveln Holmkrasch, endast du kan väl svara på en 46 år gammal tråd med att du inte kan flyga hursomhelst Grin

Lite IL2 kanske? har just börjat få lite propellersug i X52'an trots att jag inte kan träffa en zeppelinare ens.
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
zippalainen?
jag är la på lite il2, nu har jag ju obegränsad surf så nu kan man ju ladda ner 6gb addons _och_ spela samma månad
jag är på lite fc2, var ett tag sen nu