Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Anrop i din telefon

Citera

Andersson skrev:
Väntar på min Samsung Galaxy.
Apple suger...LOL

ah, var inne på den med, tycker nog den är bäst för pengarna.
Har varit en del negativt om HTC telefoner OCH iPhone och Apples
prylar...Men inte sett så mycket om Samsungen. Därav mitt val..

Edit: pengar var inte med i bilden...Ett företagskonto med fast pris på
ALLT och jag fick välja VILKEN telefon som helst..
Redigerat av Andersson den 2010-09-27 05:26
hur många Samsung Android säljs det då?
Jag menar inte att smutskasta, men jag har inte hört någon som har Android i en Samsung, och är det färre så blir det färre som klagar.
Men jag är säker på att det är en bra telefon!

Fins ingen smartphone som är 100% bra, citat från Apples ägare. Smile
Helt stört många i min vänskapskrets som skaffat en Samsung Galaxy S de senaste månaderna, det är nästan löjligt. Personligen är jag inte helt pro Samsung, de har ett och annat att leva upp till när det gäller uppdateringar och det finns en del hemska buggar, framförallt när det kommer till Location och GPS. Dessutom ser luren sjukt iFånig ut Pfft
jag tror jag inte känner någon. Pfft
Här är det mest HTC och SonyEricsson. Bäst hade det ju varit med Nexus One, så man slapp väntetiderna med Uppdateringarna, men den kostade lite extra också för samma sak som HTC Desire. Pfft
har en kompis som har samsungen, och jag kände mig nästan lite besviken med mitt köp. Den verkar helt ok, och uppdateringar "snabbast" spelar ingen roll, att den funkar är ju primärt.

Sen Desire Z kanske hade varit ett bättre val, tangetbord och grejer.. men näh.. tror klarar mig rätt bra Smile

Citera

Chris_Acrobat skrev:
Här är det mest HTC och SonyEricsson. Bäst hade det ju varit med Nexus One, så man slapp väntetiderna med Uppdateringarna, men den kostade lite extra också för samma sak som HTC Desire. Pfft

Mm, Nexus One är fin Wink. Egentligen kan man köra vilken lur som helst och lägga in Cyanogenmod, newest and latest. Många features som inte finns i vanilla Android heller Grin

Citera

granQ skrev:
har en kompis som har samsungen, och jag kände mig nästan lite besviken med mitt köp. Den verkar helt ok, och uppdateringar "snabbast" spelar ingen roll, att den funkar är ju primärt.

Jo, det spelar en himla roll. Desire har Android 2.2. "Froyo", uppdateringen i sig ger en boost på drygt 4x i flertal program (JIT på Dalvik). Uppdateringarna är viktiga!!

Citera

granQ skrev:
Sen Desire Z kanske hade varit ett bättre val, tangetbord och grejer.. men näh.. tror klarar mig rätt bra Smile

Personligen så ser jag att tangentbordet är en nackdel. anledningen till att jag köpte min Desire var att jag ville skippa tangentbord, jag var så trött på tangenter som sluta funka efter 2 år.
Inte i telefon menne....

forumbilder.se/images/705201050659P0d15.jpg

Citera

ZiP skrev:
Inte i telefon menne....

http://forumbilde...9P0d15.jpg


nu skiter jag i iphone och ipad.. ge oss android versionen zip!Smile
håller med gQ lite gran där. Pfft
Grymt bra jobbat ZiP!!!
Började om igår med en ny approach, jag kommer att lansera en "app" via webben som fungerar på alla enheter med samma kod. Releaser kommer ske rullande och snabbare. Räkna med en första release inom en vecka eller två beroende på hur mycket jag måste koda till jobbet och studierna Pfft

Citera

ZiP skrev:
[...] jag kommer att lansera en "app" via webben [...]

antar med det att du menar att du inte kommer lägga den på Android Market (än)?
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-09-29 16:40
Det innebär snarare att en dag ganska snart när du går in på anrop.se med din telefon kommer det att se ut såhär typ Smile

Bäst av allt är att det fungerar flawless oavsett Android-lur, iPhone, iPod, Blackberry etc etc Smile
Dahlgren bifogade följande bild:bild:
anrop.png

Redigerat av Dahlgren den 2010-09-29 22:48
jaha, så det kommer mera vara en www.m.anrop.se-he... än en Android-/iPhone-app? Har det varit tanken hela tiden? Pfft
Har fått min Galaxy nu.
Första intryck, "Djungel"...

En helt ny pryl att lära sig, men det kommer...
För egen del är nog abonemanget en viktig
aspekt. Med "f"elia jobb+ 160 har jag typ
0 täckning där jag bor. Med telenor Kontant
har jag full...Får tyvärr inte ta Telenor Ab pg
dv struligheter!? LOL
Sista tentamen för perioden imorgon, hörde jag development av Android-appen? Grin

Istället för att fixa allt direkt blir det nog en snar release och sen fixa det som inte funkar, antar alla blir nöjda även då? Pfft
Also, vill man kunna läsa alla nyheter eller bara senaste?

Ska foruminläggen vara i fallande eller stigande?

Vill man kunna navigera hela forumet eller bara senaste posts?
"senaste".. anrop som är så fylld med aktivitet, näh men det räker zip, senaste 10..