Visa ämne
 Skriv ut ämne
Swedish Sahrani Force (ArmA)
Hallå..

är ny här, men har börjat lite med lite saker till Arma.. bla, så håller jag på att försöker fixa en liten svensk pack, som jag hoppas kommer innehålla nått iallfall..

här kommer en bild på nytt skin, och AK5
Skinnet är gjort av min gode vän Provac
och AK5 är copyright SFP till ofp.

Har inte frågat om lov att använda SFP matrial i Arma, så därför kommer jag nog inte kunna släppa nått förän dom ger "mig" lov att använda deras matrial, och vad jag hört så vill dom inte att det ska släppas offentligt till ArmA.
Troligtvist kommer vi att försöka göra egna modeller framöver.

vapnet funkar som det är nu, men ger lite error vid laddning som jag inte har kommit på varför än.
Stiltman bifogade följande bild:bild:
sforak5.jpg

Redigerat av Stiltman den 2007-02-28 17:25
Nice! Kommer du släppa skinet iallafall? Smile
Ser bra ut!

Citera

ZiP skrev:
Nice! Kommer du släppa skinet iallafall? Smile


Skinnet är in omöjligt att jag skulle kunna släppa ganska snart.. faktiskt.. Wink
kan har gjort en ak4 som skulle kunnas doneras iallafall.

Citera

Stiltman skrev:

Har inte frågat om lov att använda SFP matrial i Arma, så därför kommer jag nog inte kunna släppa nått förän dom ger "mig" lov att använda deras matrial, och vad jag hört så vill dom inte att det ska släppas offentligt till ArmA.


Nähä? Och varför detta då?
_____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45
flera anledningar, en av dom var att det var vad alla i teamet kom överens om.

Sen betyder det itne att vi inte ger tillstånd, inte gett tillstånd för någon annan.

Främst för OFP har mängder med folk fått göra, vi var i diskussion om släppa en del för arma till några (copyright problem då vi hade fått hjälp utifrån).

MEN sen personligen vilken är viktig för mig, i flera år har jag skrivit guider, haft tävlingar som "gör vad fan som helst men bara försök göra något i o2". Responsen har varit i princip "kan inte sfp göra x".

När folk sen ville konventera in våra grejer i ArmA så känner jag inte direkt att man blir "hyllad" snarare igen att det är lata människor som inte vill göra något själva bara "ha".

Därför ger jag hellre bort saker till andra "nationer" än till Sverige, hoppas att folk kommer lära sig. Hjälper gärna till men HJÄLPER gör inget.

Stiltman har nu fått en AK4, av lite halv kass kvalitet. Hjälpt till på MSN igår osv, men betydligt mer "givande" att sikta utanför sverige. Släppte alouett helikoptern och läst "tack till granQ som visade vägen, nu har jag fixat x" på flera ställen.

enough said =)
Finns det nå folk som har erfarenhet av modellering i OFP och oxygen som vill vara med att göra svenska saker till ArmA så är det bara att säga till.. Smile