Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ARMA 2 - OA gaming
tjabba, milka å zel back in business (;
som vi alla vet så har Operation Arrowhead precis släppts och som rediga arma2 fan's så har jag å zel utforskat liret och söker nu 2-4 personer som är sugna att spela lite på missions som vi hittar/skapar själva.

poängen är att vi vill hålla de seriöst på en amatör nivå, inge SSG (StenSeriösa Gruppen) lir utan mer basic som att gå i formation, lägga upp en taktik, utföra uppdrag och rapportera fienden, täcka varandra etc, de vill säga, inte balla ur och knycka första bästa helikopter å gå på one man army och förstöra för de andra, utan kunna lyssna på din grupp ledare och utföra det på ett okej sätt.

detta är vad som behövs för att gå med å lira med milka och zel:


* ARMA 2 - Operation Arrowhead
* ventrilo 3.01
* ett glatt humör


har du några frågor så skriv dem gärna här i tråden.
saknar du frågor och bara är allmänt jätte taggad för att gibba så skriv ett PM till mig så skickar jag ventrilo informationen så fort jag kan.

anledningen varför vi inte bara skuttar in med anrop/ssg folket är för att vi inte alls går hand i hand med teamspeak.
ahh, så synd.. tänkte säga "låter precis vad jag vill lira.." ogillar ju domination osv.. men jag går hand i hand med teamspeak Smile
haha DEBIL, undra just vart ni tog vägen. Men klart ni ska spela med anrop, ventrilo..ts... same shit(förutom att ts3 har bättre ljudkvalitet)
Smile, jag lirade lite med SSG när de bröt ut från anrop, men kände att de inte alls var kul. dels var de o-organiserat, dålig/näst intill ingen planering och en massa prat å liten verkstad.. samt att mitt arma 2 intresse svalnade.
men nu är jag tillbaka med mig har jag zel och vi är taggade som aldrig förr!

mmh, vi krigade med ts3 när de begav sig men såfort det gavs tillfälle så skuttade vi in i ventrilon igen..., voice-programmen - bättre eller sämre kvalité, krångligare eller lättare, man kan diskutera det tills vi alla dör å vissnar bort och jag minns att vi hade en utvecklad tråd med för- och nackdelar som inte ledde någon vart.
summa summarum, vi 2 föredrar ventrilo och hör nu efter ifall någon känner för att kliva med å lira (: inga krav eller något sådant, inte ute efter att sno några anrop medlemmar, vårt mål är att ha kul å lira.