Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Tekniska frågor
jag vet att det inte är här jag ska sriva detta men nu gör jag det ändå, jag har problem med IR/laserpekare och lampa på vapen som inte funkar. vad kan felet vara?? äre nån mer som har samma problem?? skulle va glad om jag kan få ett svar snarast.
Redigerat av Granquist den 2010-07-30 10:25
kör du arrowhead? ta Ak5:an (menar du sfp's)
Tryck på L.. yeah! ir där...
nej jag kör inte sfp (sorry) men jag kör combined operations och jag har senaste patchen (stavinig) så jag undrar om kke det är den som kronglar
HÄR TALAR VI SVENSKA
Kör du med ett OA vapen? Har du NV på?
ja jag kör med NV på och jag kör oftast med SCAR och flashligt funkar inte häller på OA vapen längre dom gjorde det förut
HÄR TALAR VI SVENSKA
Här du kollat i option så att L är rätt knapp?
ja det har jag jag gjorde t.o.m det så jag skulle trycka L 2 ggr men funka ändå inte -.-
HÄR TALAR VI SVENSKA
Goda nyheter laserpekarna funkar igen och fråga mig inte hur för jag vet inte själv
HÄR TALAR VI SVENSKA
men en fråga om online eller multiplayer kör ni via steam eller vad kör ni via egentilgen?????
HÄR TALAR VI SVENSKA
men en fråga om online eller multiplayer kör ni via steam eller vad kör ni via egentilgen?????
HÄR TALAR VI SVENSKA
man startar arrowhead, trycker på multiplayer. Får man en lista på alla servrar, trycker man filter, skriver man anrop så ser man en. Joinar man den.
jaha fan vad simpelt då kke man kan va med nångång då för det är väl ingen ålders gräns eller nåt sånt på hur gammal man måste va för att va med i er "klan" som det är på SSG clan?
Redigerat av jaktfalken96 den 2010-07-29 21:25
HÄR TALAR VI SVENSKA

Citera

jaha fan vad simpelt då kke man kan va med nångång då för det är väl ingen ålders gräns eller nåt sånt på hur gammal man måste va för att va med i er "klan" som det är på SSG clan?


Det är ingen åldersgräns här. Bara vanligt folkvett gäller. Välkommen!

Citera

Steel rat skrev:

Citera

jaha fan vad simpelt då kke man kan va med nångång då för det är väl ingen ålders gräns eller nåt sånt på hur gammal man måste va för att va med i er "klan" som det är på SSG clan?


Det är ingen åldersgräns här. Bara vanligt folkvett gäller. Välkommen!


Ok tack Smile
HÄR TALAR VI SVENSKA