Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
SWAT 4
Hur många här kör SWAT 4? Själv brukar jag det rätt ofta nuförtiden, både SP och MP. Kör med Stetchkov Syndicate- expansionen och Sheriffes Special Forces- modden.

CO-OP i SWAT 4 är en riktigt pärla!
Lirade det ett tag, men det gängen jag lira med la av typ
gillade 3:an men 4:an kändes jag vet inte, men fastnade inte för den riktigt. Dock finns det ju editing möjligheter vilket alltid är intressant Smile
Spelat tvåan, trean och fyran. Nummer två är nog det spel jag gillar mest men fyran är det spel som fått mest tid... Spelade först VIP på samma bana i några månader (beta) och sen när spelet kom så började jag och några till spela Rapid Deployment för swat4.se (s4se). Det tog slut efter ett år eller så då vi vann en cup på CB och motståndet i RD började ta slut... (var vi och två till som spelade matcher på slutet... )

Spelade igenom alla banor i SFF (vanliga swat dock) för någon månad sen, jag och två till. Trevlig modd.

Har tvåan, trean och fyran stående i hyllan dock inte Stetchkov Syndicate. Helt klart spelat trean mest och fortfarande tycker jag det är bäst Grin. Dock har det blivit en hel del multiplayer på fyran de senaste månaderna, trevligt spel Smile. Börjar anrop spela SWAT 4 är jag helt klart med Wink
Jag har köpt SWAT 4, expansionen laddade jag ned och det funkar utmärkt online. TSS förbättrar spelet på flera punkter.

Om Anrop börjar spela SWAT 4 tycker jag att vi kör med expansionen samt SSF- modden. Den gör spelet mer korrekt i form av precision på vapen, utrustning, penentration, osv. Samtidigt förbättrar den AIn på både poliserna och bovarna. Om man inte har TSS är det inga problem då, som jag sa, piratversionen funkar finfint.
Både SWAT4 och Stetchkov fungerar alldeles utmärkt som piratversion, litet problem när man spelar mot ungerska lag som inte kan gå in på servern pga det... Wink

Ska ju komma två stora moddar inom kort också... Den ena är, om jag förstått det rätt enbart massa nya vapen och banor... Men den andra som är från den kanadensiska armén verkar bli mycket intressant... Fast sist jag hörde något om den skulle den släppas i mitten av februari...

Citera

PinkElephant skrev:
Både SWAT4 och Stetchkov fungerar alldeles utmärkt som piratversion, litet problem när man spelar mot ungerska lag som inte kan gå in på servern pga det... Wink

Ska ju komma två stora moddar inom kort också... Den ena är, om jag förstått det rätt enbart massa nya vapen och banor... Men den andra som är från den kanadensiska armén verkar bli mycket intressant... Fast sist jag hörde något om den skulle den släppas i mitten av februari...

Varför kan dem inte det?
För att om servern kör original så kan inte en person med crackat spel gå in på servern. Och väldigt många körde till en början med crackade spel, så lite jobbigt med original server... Wink

Citera

PinkElephant skrev:
För att om servern kör original så kan inte en person med crackat spel gå in på servern. Och väldigt många körde till en början med crackade spel, så lite jobbigt med original server... Wink

För mig funkade det att gå in på servar hostad av en person med ett crackat spel. Så det kanske är så att personer med crackade spel inte kan gå in på "orginalservrar", men personer med orginal kan gå in på crackade servrar. Nu kör jag iofs med crackat TSS, så det är inga problem.
Ja, precis. Original kan spela vart som helst, men crackade bara på crackade...
Jag har förövrigt gjort SWAT 4 film (SP), finnes här:
http://www.youtube.com/watch?v=bSDcIX...SDcIX8Zzug
Redigerat av Farks den 2007-03-05 15:04