Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Multiplayer kampanj. Service For Peace
Jag och Subroc tänkte bjuda på en multiplayer kampanj i hösten. I princip handlar det om en skyttgrupp som skickas som de första till Takistan år 2015.
Varje vecka lira vi MINST ett uppdrag. Cirka 15 uppdrag har planerats men vi har inte helt dragit upp storyn osv, dels kommer det bli dynamiskt. Tabbar vi oss i ett mission så vår Patgb 203 sprängs har vi en mindre i nästa mission, medans i tredje kanske blir förstärkningar från Sverige med cv90.. beroende på vad jag och subroc tycker.

Vad vi dock kommer försöka ha är låsta roller under kampanjen, med "grunts" platser som folk kan hoppa in och ut ur.

Min förhoppning är att Sillburk klipper ihop lite battle camera också och presenterar förra veckans uppdrag för de som hade oturen att missa.

Mer info kommer, men vi hoppas många nappar på detta.
wow...den idén gillar jag som fan granQ...jag är lätt med på det Smile bidrar gärna med "uppdragsmaterial" baserat på uppdrag jag själv hade i Afghanistan om intresset uppkommer.
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
Nu ska fraps få jobba lite Wink fan va trevligt.
Åh, kul!

Kan man hoppas på en fast återkommande tid för detta?

Citera

Steel rat skrev:
Åh, kul!

Kan man hoppas på en fast återkommande tid för detta?


yes, svårt spika en bara, min personliga är söndagsmorgon men vi får väl se vad ligger bäst. Tänker börja på introt, subroc har börjat på bygga basen. Sen har vi en grund, tanken är att finns en ingame "officier" som alltid håller i briefings osv.
GranQ låter som en toppen idé jag är på Grin älskar kampanjer gissar på att det kommer vara revive?
Söndagar är bäst för mig. Helst start runt 18-19. Söndagsmorgon går väl också i nödfall, bakfull?
Oh, låter helylle kul.
Kanske kan starta 2 omröstningar?
En som bestämmer vilken dag som alla kan bäst på och den andra vilka tider som alla kan bäst på?
Mig kvittar det iaf, jag kan lite närsom.. Cool
Säg till om ni behöver flera som hjälper till med detta, är väldigt sugen på en kampanj nu.
Redigerat av Vort den 2010-10-27 19:11
Jag hänger med , helt klart.
Som varande understöd(GRK) tar jag gärna en sån plats om det finns alternativt transport/sjukvård.
Cool