Visa ämne
 Skriv ut ämne
Bilder från kvällens Coop-match! (10-10-03)
Här är bilder från Uppställningen efter en god coop match med bara en som gick vidare till ett högre plan. (Ja, jag var den ända som "dog"Wink
Chris_Acrobat bifogade följande bild:bilder:
1pic1.jpg 1pic5.jpg 1pic2.jpg 1pic3.jpg 1pic4.jpg

Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-10-04 08:13
vart får du inte upp bilderna?
Här, i detta inlägget.

EDIT: Nu fick jag upp dem, sitt bara och njut. Smile
Redigerat av Chris_Acrobat den 2010-10-04 08:08
använd http://imageshack.us eller liknande
kontrollera namn tex :

gruppbild1.jpg <- bra namn..

bild1.spel2.på takistan.jpg <- jätte dåligt.. då anrop kollar att rätt filer läggs upp, filnamn inte är konflikter, och att rätt filformat så håll det KISS..
Kan någon svara mig varför bilderna inte kommer i den ordningen jag lägger upp dom? Pfft
ah se där.. nu funkar det. Ordning vet jag inget om, men verkar poppis med solglasögonen Smile

vänta med spänning på sillburk's film från Desert Claw liret Smile
jag tog också några klipp som jag ska förska ha med i min Montage Trailer
Trevliga bilder Smile håller på o klipper lite men de är enorma mängder data eftersom fraps är ju raw...

Så att koda om de tar ju några timmar om man har en bra o lång match. Så vill någon ha tillgång till en hel del material så hör av er så försöker vi lösa det med en ftp Smile

Annars donar jag gärna med filmer men de tar som sagt lite tid.

Citera

sillburk skrev:
Trevliga bilder Smile håller på o klipper lite men de är enorma mängder data eftersom fraps är ju raw...

Så att koda om de tar ju några timmar om man har en bra o lång match. Så vill någon ha tillgång till en hel del material så hör av er så försöker vi lösa det med en ftp Smile

Annars donar jag gärna med filmer men de tar som sagt lite tid.

En ftp vore underbart faktiskt då jag mer än gärna vill sitta och göra en lång film, med musik och "story" och allt sånt. Jag hakar gärna på
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
Finns ju svn

Citera

Steel rat skrev:
Finns ju svn

kanske inte helt rätt ställe för en massa film dock?, är redan 1.5 gig på svn..
Fick just klartecken av eltomten att det går bra. Vi har 26GB att använda Smile

Vi får väl rensa bort filmer om det tar slut.
Redigerat av Steel rat den 2010-10-04 19:09
Förtydligande: Vi ska bara lägga upp demofilmer avsedda att spridas som PR för sfp.