Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Stronghold Kingdoms
Är det någon som spelar detta spel?
http://www.strongholdkingdoms.com/
http://www.youtube.com/watch?v=It8ZCr...r_embedded

Någon som är på att göra en Anrop-faction?
gillar ju stronghold och musiken osv, jag är nog på.. lite grann iallafall Smile
man måste komma till level 14 först, men jag kan alltid skapa en. Några fler som är intresserade? Grin
Ska våran faction heta Anrop eller Anrop.se?
jag kan vara på, gillade det gamla stronghold spelet så kan vara kul en stund Smile

gratis är gott.
Legitimerad SFP Gnällröv.
Fanns bara till Windows, får prova i virtuell maskin Pfft
tar massa tid men sånt där som kan få rulla när man kör editing så funkar fint, har kommit igång lite.. tycker vi kan kalla oss för Odens warriors eller något Smile
vad heter ni i spelet så ska jag lägga in er i Mina Favoriter.
Nej, det tar inte mycet tid... det räcker typ med 15 min per 3 timma.
Det är så långsamt att jag blir strässad, men också det som jag gillar med spelet!
Och just det, för att vi ska vara i samma lag så är det bäst om ni hamnar i toppen av England, annars kommer vi bara bli ägda av närliggande Hus och factions. Factionerna är inte så stor fara, men de olika Husen (20 olika grund lag) kommer inte så bra överens. Pfft
The_Shadow heter jag Pfft
Legitimerad SFP Gnällröv.
valde det fredliga Irland och min första by växte och växte, så fick skaffa mig en till.

Sen sparade jag tills hade råd med nästa, men tydligen måste man vara level 13.. så går vänta på det, redan sett ut vilken by som gäller. Här kommer bilder på mina slott..

första bara slängde jag ut sten och trä allt eftersom fick bitar över, medans andra planeras och byggs lite finare Smile

Har även startat en hjälp konvoy till the shadow, hinner inte göra av med mina 33 000+ trä om dagen. Skall forska fram snabbare transporter så kan skicka mer regelbundet också Smile
Granquist bifogade följande bild:bilder:
castle2.jpg castle1.jpg
ja, för jag blir ju ass raped här uppe i centrala skottland..
behöver typ alla resurser jag kan få tag i så jag kan hålla fienden utanför portarna och borta från min skattkammare..

Legitimerad SFP Gnällröv.
luuungt, ni kan sluta kämpa nu. England kommer mosa er! Smile
Jag ska göra mitt bästa för att Mitt land ska ge er en snabb och skonsam död. Smile
jag har gjort en Faction som jag döpt till Anrop nu, säg till när ni är level 14 så bjuder jag in er!
jag och shadow har även börjat på world 2.. vi är nere i cork. (södra irland)

Även om var andra gången så gjorde man del misstag och tappade fort föresprånget.. damn vad måste få upp huntern tidigt och andra grejer.
Pfft jag håller mig till world 1, vill inte börja om. Pfft
vilka här är det som spelar Kingdoms? Jag har skapat en Anrop-faction som jag tänkte bjuda in alla som spelar i. Pfft