Visa ämne
 Skriv ut ämne
Designer
Hej allihopa!

Jag bara undrade om ni hade behovet av en designer/story writer. Jag studerar inte så mycket just nu eller arbetar med något.

OM det skulle krävas mer än ARMA 2 OA så kan jag nog inte hjälpa men som sagt text kan jag skriva så det passar in.

Jag noterade att ni sökte en skrivare och hittade ingen tråd direkt om detta. Hur som helst om ni vill ha text skriven så ställer jag gärna upp.
Altså, det kan ha varit jag!
haha om du skriver lika bra som du snipar team-mates genom rök så är de ju ett måste Wink

Att fixa Combined eller rättare sagt Arma 2 är bra investering enligt mig. Hur kul äre inte o smyga runt i lövskog mitt i hösten?
Redigerat av sillburk den 2011-02-04 10:01
Nja jag skriver nog bättre än så. Pluss jag har arbetserfarenhet när det kommer till spel. Hört att sådant är pluss i kanten.

Och jag ska, så fort jag får ett jobb eller CSN igen...
Altså, det kan ha varit jag!

Citera

Dokuro skrev:
Nja jag skriver nog bättre än så. Pluss jag har arbetserfarenhet när det kommer till spel. Hört att sådant är pluss i kanten.

Och jag ska, så fort jag får ett jobb eller CSN igen...


Vore riktigt gött me nån form av campaign i SFP Smile
problemet är väl att inte finns någon som gör missions, på ett år har vi fått ungefär 0 singelplayer missions, så kampanj känns lite uteslutet.
Har jag bara en textbehandlare, spec och krav så kan jag lägga grunden för det mesta. Dock så är jag inte särskillt bra på att skapa de grafiska delarna. men med en editor kan jag även arbeta för att skapa det mesta. Antar att ni redan har fullt av leveldesigners som kan systemet. Alts som har design med i titeln för arbetet är jag kapabel till. Så behöver ni beskrivningar av föremål i in game text etc kan jag nöta sådant. Kan även göra bakgrundshistoria, karaktärer you name it.
Altså, det kan ha varit jag!