Visa ämne
 Skriv ut ämne
Svenska Addons Tråden.
gjorde en egen personal use nu..

http://granq.se/private/UN-soldier.jpg

Why personal use only.. för vill inte folk skall tro jag tänker göra någon uppföljning på SFP.. jag gjorde för ofp.. nu får nya generationen ta över lite, zip, redkid..

men är väl ingen som är så dum..

Steelrat, när du är klar med tgb:n kan vi byta typ Smile
Redigerat av Granquist den 2008-01-27 12:42
Visst!

En nyrenoverad tgb 11 bytes mot en nystruken M90. Jag återkommer senare, måste fixa omlackning mm. innan den är i säljbart skick.
i259.photobucket.com/albums/hh301/enkaj/TltWIP.jpg
Japp! Här är mitt försök att snickra ihop ett tolvmannatält till ArmA. Hoppas jag orkar slutföra. Wink

Update dårå. Har höjt tältet så det inte ser så mastodontstort ut som det gjorde innan. Har även slängt in en tältlåda och vänt på kaminen. Tack till skuggan för anvisningar.
i259.photobucket.com/albums/hh301/enkaj/Talt12WIP.jpg
Jaja, kanske lite stora bilder, men det får ni tåla!
Redigerat av nkai den 2008-02-04 18:33
Toppen!
Jag hoppas du lägger till en action för att misslyckas vakta elden så skiten brinner ner Grin
Ser himla fint ut Smile
i.imgur.com/RaoBdkV.png
granQ i'm giving you an offer you can't refuse:
FN soldaten mot en låt från Nice Guy Poseru..!
"Hey Feez what is this anyway? Well lets say the easterbunny came early this year... And i shot him."
massa fel på den ju, fel stridsväst osv..
jojo, men fortfarande riktigt mysig, många trevliga uppdrag man kan göra med den och FN packet, glida runt i en landrover tidigt på morgonen för att åka ut till en liten by för att visa sin närvaro när cloverfield monstert plötsligt kommer från ingenstans...bland annat.
"Hey Feez what is this anyway? Well lets say the easterbunny came early this year... And i shot him."
eller kör man med oss som FN.

http://www.anrop.se/viewpage.php?page...?page_id=6
i259.photobucket.com/albums/hh301/enkaj/Kpist-m45.jpg
Jag fortsätter väl att småspamma alla trådar med alla mina halvfärdiga projekt.
: pangpangpangpangpangpangpangpangpangpangpangpangpangpangdöd:
Redigerat av nkai den 2008-02-18 05:50
mums m45b har skjutit med en sådanSmile granQ det skulle jag gärna göra men tiden är väldigt begränsad fram till sommarlovet med alla nationalla prov,projekt och allmänt krimskrams som måste görasAngry den lilla tid som är kvar blir ungefär 70% offline..
"Hey Feez what is this anyway? Well lets say the easterbunny came early this year... And i shot him."
img100.imageshack.us/img100/5223/promopb8.jpg

Ja, vad säger ni pojkar (jag vet att texturen är tagen ur luften och dålig)Pfft
Redigerat av Ripperbat den 2008-02-28 17:18
There is ALWAYS another way to do things...
Kanon!

Med tgb11, k-pist, tält och denna så kan vi starta ett 70-talskrig Smile

Citera

Ripperbat skrev:
Ja, vad säger ni pojkar (jag vet att texturen är tagen ur luften och dålig)Pfft


Det spelar ingen roll ifall texturen är lite halvsunkig, när modellen är så inihelvitti tuff. Bra jobbat, Ripperbat! Smile

PS. Ge mig en unwrappad modell så kan jag försöka slänga på lite färg och dylikt, så får du slänga på den nya texturen. DS.
Redigerat av nkai den 2008-02-28 17:49
jag kan bidra med en snygg meny till moden..

och ak4.. varför glömmer folk den.. har ju nya siken och allt. Enda addonet som är konfat, texturerat och klart.. förutom måste ladda upp den så klart.
Sorry, GranQ. Var inte meningen att ignorera dig. Kanonbra med en ak4 att panga på med Grin
och moddar ni M240 så den blir en KSP58 så har ni den också Wink

(är ju en del som behöver ändras)
Legitimerad SFP Gnällröv.
ak4:an släppt.. kolla filarkivet.
Det rullar på =D Nkai, det vore skitbra om du kunde fixa typ en vanlig sidobild och en top-down bild på ena vingen så kan jag jobba därifrån =D

img151.imageshack.us/img151/9501/dragonszp1.jpg
There is ALWAYS another way to do things...