Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Paus från SFP nästa månad?
Alltså vem gillar inte vietnam? Unsung släpps nästa månad och jag tycker vi kan ta lite längre break från SFP och bara lira vietnam banor ett tag?

Det är helt enkelt för skön stämning att sitta i en uh60 med lite hendrix i högtalarna.
Jag står för Hendrix musiken live! xD

Men visst. Tycker dock inte ett längre break men eventuellt ett "Unsung COOP fredag lir".
Gör inte som jag gör. Gör som jag säger.

Citera

granQ skrev:
Alltså vem gillar inte vietnam? Unsung släpps nästa månad och jag tycker vi kan ta lite längre break från SFP och bara lira vietnam banor ett tag?

Det är helt enkelt för skön stämning att sitta i en uh60 med lite hendrix i högtalarna.

Ta och sov lite gQ Wink

Citera

granQ skrev:
Det är helt enkelt för skön stämning att sitta i en uh60 med lite hendrix i högtalarna.


Du menar nog UH1 Pfft

Men är det nån som testat modden då? Är det nåt att ha? Annars tycker jag det är störtskönt att irra runt 2 timmar utan vapen på A-mob. När jag väl dör får jag en Ak4 och kommer knappt i land på Sturkö för att något stridsfordon skjuter mig sönder och samman så fort jag sticker upp huvudet. Vem har sagt att spel ska vara underhållande? (ironi)

Citera

Nightman skrev:

Citera

granQ skrev:
Det är helt enkelt för skön stämning att sitta i en uh60 med lite hendrix i högtalarna.


Du menar nog UH1 Pfft

Men är det nån som testat modden då? Är det nåt att ha? Annars tycker jag det är störtskönt att irra runt 2 timmar utan vapen på A-mob. När jag väl dör får jag en Ak4 och kommer knappt i land på Sturkö för att något stridsfordon skjuter mig sönder och samman så fort jag sticker upp huvudet. Vem har sagt att spel ska vara underhållande? (ironi)

ah, så klart menar UH-1.. Unsung ser så sjukt nice ut dock, många olika modeller.

men vi får väl se, sturkö blir så mycket trevligare varje dag. Senaste versionen med lilla hamnen är sååå mysigt så lär säkert bli kvar där men man kan väl ha SFP fredagar, unsung lördagar, sfp söndagar.. osv.
Two things:

1) Röstar även för lite FDF-lir nu när det väl är släppt, det brukar alltid vara väldigt väl genomarbetade grejor.

2) Jag har en über vietnamplaylist (spotify) för vietnamliren sen gQ, ursprunget i den tror jag tom du skickade mig för en jäklans massa år sedan, sedan dessa har den byggts på rätt bra. Smile
FDF är ute Smile
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif

Citera

Daffman skrev:
FDF är ute Smile


Du är ute.
FDF är inte kul.. mår man illa när man tänker på hur SFP är Wink


men ärligt talat, fdf är jävligt genomarbetat, men är ingen mod så ingen större skillnad mot SFP.. visst kan man ta en kväll och köra coopen men mycket mer lär inte bli.

FDF kan inte mätas mot A-mob och capture the flakmoppe missionen Smile

Citera

engen skrev:
2) Jag har en über vietnamplaylist (spotify) för vietnamliren sen gQ, ursprunget i den tror jag tom du skickade mig för en jäklans massa år sedan, sedan dessa har den byggts på rätt bra. Smile


Kan du PMa mig länken till den spellistan? Smile
Gör inte som jag gör. Gör som jag säger.
tror är massa filer som ligger lokalt men tror grunden var denna:

02_-_Turn_Turn_Turn.mp3
05_-_Share_The_Land.mp3
07 - Youngbloods - Get Together.mp3
09_-_War_Edwin_Starr.mp3
10_-_San_Francisco_Be_Sure_To_Wear_Flowers_In_Your_Hair_.mp3
14_-_Hush.mp3
15_-_In_The_Year_2525_Zager_Evans.mp3
15_-_Let'S_Live_For_Today.mp3
16_-_Creedence_Clearwater_Revival_-_I_Put_A_Spell_On_You.mp3
22_-_Creedence_Clearwater_Revival_-_The_Midnight_Special.mp3
America - Horse With No Name.mp3
Barry McGuire - Eve Of Destruction.mp3
Country Joe Mcdonald - Vietnam Song from Woodstock '69.mp3
Elvis Presley - Blue Suede Shoes.mp3
Hello Vietnam.Mp3
Herman and the Hermits - No Milk Today.mp3
Jefferson Airplane -05- White Rabbit.mp3
Jimi Hendrix - Foxy Lady.mp3
Jimi Hendrix - Hey Joe.mp3
Jimi Hendrix - Purple Haze.mp3
Led Zepplin - Tangerine.mp3
Lovin' Spoonful - Summer In The City.mp3
Manfred Mann - Pretty Flamingo.mp3
Nancy_Sinatra_-_These_boots_are_made_for_walking.mp3
Paint It Black.Mp3
Pink Floyd - I Wish You Where Here.mp3
Rolling Stones - Paint it black.mp3
Spencer Davis Group - Gimme Some Lovin'.mp3
Steppenwolf - Magic Carpet Ride.mp3
The Animals - Don't Let Me be Misunderstood.mp3
The Doors - This is the End.mp3
The Stooges - I Wanna Be Your Dog .mp3
Wagner - Ride of the Valkyries.mp3


kan försöka fixa iordning en playlist på spotify.. notera att jag och engen körde vietnam lir för sådär 6 år sen.
Ofcourse!

http://open.spotify.com/user/engen/pl...nLFGRUhixd
låter roligt har velat testa det ett tag nu. Vart kan man tanka det?
inte ute nu, men nästa månad troligen Smile
Kanske sett den men http://www.youtube.com/watch?v=pLTqLH...LTqLH2LWyw
ser väldigt svårt och roligt ut att strida i den miljön.
Blir nog nice att köra vietnamn modden jaGrin Kan inte du göra ett mission likt op viking. Tyckte att det var så spännande.
De jag e lite rädd för om vi kör COOP så ser ju AI nästan rakt igenom buskar o gräs o annat "skit"... Ser ut som att det är mycket "skit" i jungeln och det kommer nog bli SVÅRT att se AI vart dom är någonstans när dom skjuter. Nog att vi har redan svårt att se dom på sturkö när man ligger ner och ska skjuta...
Gör inte som jag gör. Gör som jag säger.
Gick ju bra förra gången vi körde vietnam... OH WAIT! Grin http://www.youtube.com/watch?v=_pOfNC...pOfNCjuP_4
Redigerat av Finarvas den 2011-03-30 03:22

har ni inte fullt med låtar än så kan ni ju ta Nowhere to run. Har inte läst igenom granq's lista. Den kanske redan finns där men om inte .

Citera

Finarvas skrev:
Gick ju bra förra gången vi körde vietnam... OH WAIT! Grin http://www.youtube.com/watch?v=_pOfNC...pOfNCjuP_4


gick väl bra? Smile

Började på "Hold the LZ" mission igår, fast gjorde det med amerikaner vs talibaner på en FOB.. men tänkte fixa klart det så först kan man enkelt konventera senare.

Tror kan bli riktigt intressant, oh vad sugen jag är på vietnam lir nu Smile