Visa ämne
OP Scalebone 3 (media)
|
|
Publicerat 2014-07-15 00:25
|
|
Angående lastbilsincidenten så måste jag säga att jag inte hade en aning om att den skulle komma in i staden, jag hade inte sett det fordonet i vår fordonspool och det såg inte Amerikanskt ut alls, NVG:s är förrädiska och slutligen; jag är en säl, jag vet inget om krig! ![]() |
|
|
|
Publicerat 2014-07-15 01:58
|
|
En okänd lastbild kommer in i staden mitt i natten. Vad gör du?! Alternativ 'Safe' - Man ritkar vapnen mot dem, säger åt dem att stanna och kliva ur. Inga fula knep från deras sida. Alternativ 'Starkt Skeptisk' - Skjut ut hjul/motorblock. Fordonet stannar. Fortsätt sedan till alternativ 'Safe'. Alternativ 'Tomten'. Brutalt mörda den okända lastbilen samt dess besättning. Skjut först, fråga sen! Gärna med explosiva medel. ![]() Det roligaste var att Bestefar överlevde det hela ![]() Redigerat av Echo den 2014-07-15 02:03 YouTube:
https://www.youtube.com/user/MasterMindEcho/videos |
|
|
|
Publicerat 2014-07-15 02:05
|
|
Tyckte de såg ut exakt som Ryssar i min NVG och lastbilen var fan inte 'muricansk! ![]() Ja, Bestefar kastar sig ur lastbilen millisekunden innan den flyger i luften och totalignorerar explosionen för att rusa fram mot mig och skälla! ![]() |
|
|
|
Publicerat 2014-07-15 05:41
|
|
Videoklippet är privat? ![]() CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2014-07-15 11:34
|
|
Bara under natten, gick live klockan 9, prova igen. ![]() |
|
|
|
Publicerat 2014-07-15 11:36
|
|
Gillar tummbilden! ![]() CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
|
|
|
|
Publicerat 2014-07-15 16:56
|
|
En liten justering ![]() Citera Echo skrev: |
|
|
Gå direkt till forum: |