Visa ämne
Lördag 8/10 OP Spöad Sparv 19:30
|
|
Publicerat 2011-10-04 11:48
|
|
Citera Daffman skrev: awesome |
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 12:32
|
|
Hoppar gärna in som RPG-Skytt i blixt. | |
|
|
Publicerat 2011-10-04 12:33
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ (kommer troligen bli spammad av Finarvas ) Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag inte jobbar) Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 12:33
|
|
Citera sillburk skrev: FUKKEN FIXED |
|
|
|
Publicerat 2011-10-04 14:34
|
|
den såg gullig ut men ekorren var elak
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-06 10:28
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ (kommer troligen bli spammad av Finarvas ) Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag inte jobbar) Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' hagel - GruppC: Hagel - KSP-skytt: hagel - KSP-assistent: hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel LAGT TILL EN GRUPP PÅ PLUTONCHEFENS ORDER Redigerat av Granquist den 2011-10-06 10:30 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-06 18:46
|
|
Jag skulle kunna vara med i Hagel. Som GrpC om ingen annan... Redigerat av Christensson den 2011-10-06 18:56 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-06 21:22
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ (kommer troligen bli spammad av Finarvas ) Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag inte jobbar) Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: hagel - KSP-assistent: hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-06 22:08
|
|
Kan jag anmäla mig som KSP-skytt i Hagel gruppen, är inte 100% att jag kan komma men skulle väldigt gärna närvara. Om någon annan behöver ta platsen skriv över mig. ADMIN: Japp, bara kopiera listan, lägg in ditt namn. Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Grupp 1 'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ (kommer troligen bli spammad av Finarvas ) Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (Om jag inte jobbar) Blixt - Sjukvårdare: Poppe Grupp 2 'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Oskar Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: Hagel - GRG-assistent: Heliploppler 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Redigerat av Granquist den 2011-10-06 22:10 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-07 11:30
|
|
Hej hop Kan jag få vara med på lördag såfall önskas jag att vara Hagel GRG-skytt alt KSP-assistent: Ingame namn NBG - Xtream huhu
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-07 12:14
|
|
steg 1: Kopiera steg 2: klistra in steg 3: infoga namn på ledig plats steg 4: va där i tid Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Oskar Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-10-07 13:08
|
|
Citera nanotek skrev: gör som grip sa och glöm inte att fixa de addons som behövs. De är länkade i början av tråden eller alla i ett här: http://dl.dropbox.com/u/18303672/%40f...schech.rar. http://www.youtube.com/watch?v=geZPgy...re=related
Baptized in Fire |
|
|
|
Publicerat 2011-10-07 20:07
|
|
kan meddela redan nu att jag inte kan komma ska iväg på middag på kvällen. är gärna med på nästa lir! kunde även inte få acre att fungera ordentligt, ska fixa det ordentligt tills nästa gång. Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel Redigerat av Emperor Archaeon den 2011-10-07 20:16 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-07 21:03
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist: Prickskytt: Archaeon Plutonssjukvårdare: 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel |
|
|
|
Publicerat 2011-10-07 23:01
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist/Politruk: subroc Prickskytt: Archaeon Plutonssjukvårdare: 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Nedskjuten stackare'Sparv' : Joel Redigerat av subroc den 2011-10-07 23:25 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-08 04:18
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist/Politruk: subroc Prickskytt: Archaeon Plutonssjukvårdare: SSG - Traxx (eventuellt) 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Örn - Skytt: Gör inte som jag gör. Gör som jag säger.
|
|
|
|
Publicerat 2011-10-08 15:04
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist/Politruk: subroc Prickskytt: Archaeon Plutonssjukvårdare: SSG - Traxx (eventuellt) 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Mossarelli Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-08 15:07
|
|
Ledningsgrupp 'Tor' PlutC: Grip Signalist/Politruk: subroc Prickskytt: Archaeon Plutonssjukvårdare: SSG - Traxx (eventuellt) 1st Grupp'Blixt' Blixt - GruppC: granQ Blixt - Signalist: sic++ Blixt - Ksp-skytt: JonathanE Blixt - RPG-skytt: Sillburk Blixt - Fältarbetare: Nielsen (osäker) Blixt - Sjukvårdare: Poppe 2nd Grupp'Dunder' Dunder - GruppC: Daffman Dunder - Signalist: Finarvas Dunder - Ksp-skytt: woop Dunder - RPG-skytt: xealot Dunder - Fältarbetare: Preed Dunder - Sjukvårdare: Iggy Understödsgrupp 'Hagel' Hagel - GruppC: Christensson Hagel - KSP-skytt: Krigar Kurden Hagel - KSP-assistent: Hagel - GRG-skytt: NBG - Xtream Hagel - GRG-assistent: Helikopter 'Örn' Örn - Pilot: julvort Örn - skytt: Mossarelli Örn - Skytt: |
|
|
|
Publicerat 2011-10-08 15:08
|
|
Uppdatering, bedömt 18.00 startar jag en server.. Samtliga addons.. (+ acre) finns här.. http://dl.dropbox.com/u/18303672/%40f...schech.rar Så kom in på Anrop's ryska test server. Redigerat av Granquist den 2011-10-08 17:18 |
|
|
|
Publicerat 2011-10-08 15:14
|
|
Ikväll vore det trevligt om liret startar på sagd tid och inte en timme senare
Steam: BloodyVikings
|
|
|
Gå direkt till forum: |