Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
svenska moddar?
tjaba alla här : D undrade om ni vet om det finns mer svenska moddar än swedish forces pack och sam modden ??
Redigerat av busken den 2011-05-21 13:05
christian
förutom de två så nej.. inget vi känner till iallafall.
då glömde du iofs, @oden II som är ak5 och reskinns Smile
http://odenhouse.servegame.com/
vad är det för skillnad på Odens och SFP?

Citera

Chris_Acrobat skrev:
vad är det för skillnad på Odens och SFP?


De är inte kompatibla med varandra, så man får spendera kvällen med och kryssa i formulär istället..

Citera

Chris_Acrobat skrev:
vad är det för skillnad på Odens och SFP?


Odans är coolare.
oden modden är cool men det är en sak som är tråkit och det är att han har just black hawk och inte Helikopter 15
=D (-(-_-)-)
Redigerat av busken den 2011-05-23 14:16
christian
vad gör den coolare? varför inkluderas inte det som är coolt i SFP?

Citera

Chris_Acrobat skrev:
vad gör den coolare? varför inkluderas inte det som är coolt i SFP?


Odans är helt enkelt coolare.

Edit: Vill göra ett förtydligande: "Wink"
Redigerat av engen den 2011-05-23 16:10
*headbangs*
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
men vet ni hur man startar en moddad server vill testa sam modden
christian
enkelt, klicka multiplayer, "create" så kan du lira själv.
men jag menar att jag och mina polare ville spela med (sam) modden och det är bara jag som kan starta en server av oss. men jag undrade om ni vet hur man startar modden så man kan spela med den
christian
det är en addon-mod. den moden byter inte ut några enheter. det ni behöver är bara installera moden och starta en bana med SAM-enheter.
vet inte om den faktiskt kräver ace, men den avnjuts bäst med ACE iallafall. @Oden avnjuts bäst i singelplayer och klaga på ungdomar.. SFP avnjuts med ett glas vin, och "tror de var folk på teamspeak, men inte säker på om vi spelade ihop" Pfft
men om jag gör ett helt eget mission så kan dom ändå inte joina även om dom har gort samma ska som jag när dom installera den (-_-)
christian
Kolla isf din brandvägg och antivirus så att dom faktiskt KAN hitta dig...
Ingen bryr sig om vad du INTE gillar.
Oxymoron: en sammansättning av motstridande ord, till exempel ensamma tillsammans eller Microsoft Works
dom kan det men när dom joinar så blir dom kickade men när jag kör uttan modd så kan vi spela men sen när vi skaffar (SAM) modden så går det dåligt (-_(-_-)_-)
christian
är det samma sak för er? när ni har tagit bort denna (swedish force pack)jag kan inte starta servern!!!! Sad tog bort alla filer från den

christian
sfp tar man ju inte bort? Smile