Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Duke..
http://arstechnica.com/gaming/reviews...ensive.ars

tror jag litar på denna recensionen så länge och hoppar det.. någon som säger emot?
nope, hes all out of gum and hes not kicking anyones ass...
Var riktigt kasst, de har kvar attityden men känns mest löjligt och spelkänslan är 0.
säg inte så, jag såg ju fram emot det. Sad nu lär jag aldrig våga köpa det. Sad
(egentligen borde jag väll tacka, men har inte lust med det just nu.)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Känndes rätt så uppenbart att det skulle vara tråkigt men är ju inte därför man vill köpa det?
nä, men är man arbetslös med begränsad ekonomi så vill man att sina pengar ska spenderas på guldkorn och ge maximal nytta. Smile
vilket i detta fallet är spara och köp en ny dator till ArmA 3. Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
@Chris:
Tanka spelet med torrent, testa spelet, köp det om du verkligen tycker det är värt det.

Jag är arbetslös och fattig. Jag har köpt spel i mitt liv som bara gjort mig besviken. Ett av dem är Postal 2. Fast att jag bara betalade 50kr så vill jag ändå ha tillbaka pengarna efter att ha avinstallerat det.

Duke Nukem kom ner på min hårddisk 3 dagar efter release. Jag började lite lätt med att spela på normal svårighetsgrad.
Jo först ska man hålla inne Mouse1 och pissa i en pissoar. Du behöver aldrig sluta pissa för Duke är en universal pissbehållare.
Sen går man till spegeln och flexar musklerna och sen går man till briefingrummet.
Operation Cockblock, ok rätt så kul idé. "Någonting du vill lägga till?" Ok, tar pennan och ritar en fet penis som ejakulerar på monstret. Lägger ner pennan så säger han: "Fett, att vi inte tänkte på det. Du är brilliant Duke!".

Kommer ut på arenan och plockar upp dubbla raketgevär och börjar brassa mot fiendemonstret.

Efter att scenen är klar så sitter man i en soffa och spelar Duke Nukem på en Xboxripoffkontroll samtidigt som man blir avsugen av 2 flickor.

Nej, jag spelar hellre gammla duke nukem 3d.
det fick man spela i demot också. Smile
det spelet som jag ångrar mest som jag har köpt är nog Operation Flashpoint: Dragon Rising... det är verkligen raka motsatsen till vad OFP:CWC var. Pfft
OFP:CWC - Fult, krävande och oändligt kul.
OFPGrinR - Mycket snyggt, väldigt låga systemkrav, men väldigt kortlivat. Pfft Av hela campanjen så var det egentligen bara en bana som var kul i COOP, den banan då man blir sönderskjuten av artilleri. Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!