Visa ämne
 Skriv ut ämne
Anrop heroes
Först, tack till skönt lir ikväll och i synerhet hjulvort's coop.. trevligt om än lite fps drop på en del ställen Pfft

Tyckte gick riktigt riktigt bra i "bertil", gav bra täckeld, rörde oss fint och inga större missar.. jag väljer att inte kommentera "adam" Wink

När vi skulle ta victory foto (känns som halva gruppen var borta? bara jag eller hade vi så många förlorade?) så fick jag iallafall värsta kelly's heroes vibbar, så var tvungen göra denna Pfft
Granquist bifogade följande bild:bild:
anrop_heroes.jpg
från Subroc.. men också dagens lir. Grymt jobbat av alla.. men grymt av piloterna med friendly fire Pfft

www.ingaklena.se/tmp/bilder/jolly_julvort.png
OKEJ.... snyggt. XD
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
BAH! Spelade ni utan mig? Skumt att ingen säger något på IRC. Ska man hänga i TS dygnet runt? Jag är gärna på imorgon (lördag 27th) om det blir ngt lir Smile
Redigerat av JonathanE den 2011-08-27 02:37
joh nog var det nån som sa nåt om att de kanske skulle spelas lite. De brukar ju börjas spela runt 18-19-20.00 så kolla in på ts/chatten/whatever då.
julvort föresten, kan du inte massproducera ett par såna missions.. coop, norrin revive.. och en liten mini kampanj? Smile
Riktigt kul lir Smile Adam körde på bra faktiskt vad du nu än fått för dig granQ. Vi råkade bara springa in allihopa och bli nermejjade en gång.

Men skulle vara superkul o lira mer missions i den här stilen.
mer CQB skulle vara kul.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
Krigarkurden Approves.
hm jag heter ju sic++ inte sic. ++ är ju halva grejen då blir det ju c++ Smile
Redigerat av sic den 2011-08-27 15:58

Citera

sic skrev:
hm jag heter ju sic++ inte sic(. den punkten) ++ är ju halva grejen då blir det ju c++ Smile

vaa? vad har det med bilden att göra?

edit såg punkten nu
Redigerat av JoelBitar den 2011-08-27 16:06
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?