Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Lir ikväll (torsdag) 20.00
Det är svårt med gruppuppdelning när man inte riktigt vet hur olika medlemmar ser ut och så, och framförallt när acre nu verkar ha kortare fade-avstånd än någonsin...

Men jag tror att vi hade klarat det om vi provat någon gång till, och kanske om någon i gruppen får ett prickskyttsgevär. Smile

Citera

Iggy skrev:
Det är svårt med gruppuppdelning när man inte riktigt vet hur olika medlemmar ser ut och så, och framförallt när acre nu verkar ha kortare fade-avstånd än någonsin...

Men jag tror att vi hade klarat det om vi provat någon gång till, och kanske om någon i gruppen får ett prickskyttsgevär. Smile


Ironsights på ak4 i skymmning = nope Grin

Citera

sillburk skrev:

Ironsights på ak4 i skymmning = nope Grin


Lite åt det hållet Pfft

Jag har hört någonstans att man klarar sig med regnrock som kroppspansar om man blir skjuten av en kpist-45 från 300 meters avstånd, och lite så kändes det igår vid de första eldställningarna. Kpist-45 är jättefin, men den har en spridning som är enorm och i princip omöjlig att träffa med på det avståndet. Det hade gått bättre om fler soldater hade andra vapen än den. Smile

Citera

sillburk skrev:
Ironsights på ak4 i skymmning = nope Grin

Fienden var ju dessutom så långt borta att de nästan doldes helt utav dimman.
Nordström
Signalist Hemvärnet
FRO (Frivilliga Radioorganisationen)

Citera

Kpist-45 är jättefin, men den har en spridning som är enorm och i princip omöjlig att träffa med på det avståndet

Citera

Fienden var ju dessutom så långt borta att de nästan doldes helt utav dimman.


Låter ju mer som de var skyttarna som gjorde bort sig än att de var några fel på vapnenShock

Kpist fi på max 100m
AK4 fi på max 300m (förutsatt att du lyckas se honom genom de 2mm stora hålet i siktet)
Ksp58 fi på max 300m (över de så slössar du bara ammunition i de här spelet)
gnäll inte på kpist m45 fick 3 confirmed kills med den direkt när fi kom ZiP såg detta med kikaren när jag tog en.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?