Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Intresseanmälning för Torsdagsflygningar
Tänkte ta och kolla hur intresserade ni vore för att dra igång Torsdagsflygningarna igen, då oden verkar ha kommit tillbaka från sitt halvårslånga PRO-möte och Daffman verkar intresserad. Smile

Till att börja med är det Il-2: 1946 v4.10.1m med Ultrapack 3.0 RC4 som gäller.
Sedan kan man ju börja labba med Falcon 4 eller vad det är som gäller nu för tiden, om folk är sugna.

Vore kul om folk hjälpte till med uppdrag, kanske gjorde egna, eller kom med idéer på vad de är sugna på.
har il2 CoD men det är väll fortfarande buggat åt helvete?
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
Ja, sammanslutningen runt CoD verkar inte vara direkt stor, på grund av alla buggar, tyvärr.

Il-2: 1946 går att fås för runt hundralappen på Steam eller GamersGate.
hade det förut men tror jag bytte in det pga av att jag aldrig kunde spela med folk som flög utan bara vanlig public servrar. :/
kanske får köpa det igen.
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
har båda på steam och inga större problem tanka ned något, föredrar nog dock Il2:cod.. har fortfarande inte fått någon air kill i det och så fint att bara flyga runt i soluppgången. Inte ens varit i London.

Il:1946 hade jag möjligen lite kunnat tänka mig,men ogilla alla mods och sånt. Har inte ork att krångla för så lite skillnad.. för jag spelar det så lite för uppskatta de tusentals nörd funktionerna.

Röstar på smidighet och il2:cod.. men då jag inte tänker ta tag i något så får jag väl rätta in mig i ledet.


PS. Hellre Falcon BMS än il2:1946.. det är så snyggt och jag kan faktiskt träffa något när jag får ha moderna plan med robotar Pfft
Redigerat av Granquist den 2011-12-07 17:16

Citera

granQ skrev:
har båda på steam och inga större problem tanka ned något, föredrar nog dock Il2:cod.. har fortfarande inte fått någon air kill i det och så fint att bara flyga runt i soluppgången. Inte ens varit i London.

Il:1946 hade jag möjligen lite kunnat tänka mig,men ogilla alla mods och sånt. Har inte ork att krångla för så lite skillnad.. för jag spelar det så lite för uppskatta de tusentals nörd funktionerna.

Röstar på smidighet och il2:cod.. men då jag inte tänker ta tag i något så får jag väl rätta in mig i ledet.


PS. Hellre Falcon BMS än il2:1946.. det är så snyggt och jag kan faktiskt träffa något när jag får ha moderna plan med robotar Pfft


Kvinno snack bara! IL 2 1946 är true flying i hardcore! Fråga holm! Jag lärde han grunderna som han hade glömt på 20minuter!
(Men ja, jag kör också helst utan Ultrapack fast de vorre roligt att mounta som crew med varandra i en heinkel som jag o holm gjorde hahah Grin Wink )
Redigerat av Alwandy den 2011-12-07 17:32
Skulle gärna vara med om det var lättare o installera... Det är ju tyvärr i klass med ingenjörsmatematik Y algebra 3000 uppochner.

Såhär innan man lärt sig så är det något oerhört frustrerande... Det får ju arma och dess moddar att verka lika enkelt som ett konsolspel.
Är ju inga problem att köra, tanka ned UP här: http://ultrapack.il2war.com/index.php...029.0.html

Installationsinstruktioner här: http://ultrapack.il2war.com/page/readme
Redigerat av RPGprayer den 2011-12-07 21:16
tjena jo det skulle kunna vara kul att flyga lite ibland sen kan man ju träna i il2 1946 tills il2 CoD blir spelbart lär väll ta typ 4-5 till men då har man ju kanske lite färdiga missions som man kan försöka göra om till il2 CoD. När på dygnet tänker ni köra kan inte med säkerhet säga att jag kan spela före klockan 21.00 på torsdagar
Har inte UP redo för ikv dock, ska ut o hälsa på moster!Men jag är tbx runt 8