Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
IRC
Kom in #anrop.net @ quakenet, hittills så består det mesta av loggen av mig och sharoc som snackar skit Smile
har lagt till det i perform
Tills vidare..

Nagra bilder.. kommer mer updates i veckan, nu nar man har tid sitta ner och skriva ned lite reflektioner. fast nu skall man ladda for kungens fodelsedag pa tisdag. Tomt kameran och kopt mig en skjorta med kungens symbol pa. (Ett maste att ha typ..)

Tex gar det aven kopa ipods med kungenssymbol pa.. en annan grej som ar typ lite mer thailand an Svenskt... igar sag jag tv reklam for en ny hamburgare pa McDonalds.. inte griskott, inte not, inte lamm utan en 'ris burgare'.. smaka pa den du.. for det skall namligen jag gora nu Smile
Redigerat av Granquist den 2006-12-05 07:40
Var det inte Thailands kung som vill ge en elefant till kungen här i Sverige? Eller var det någon annan det kanske... Wink
<+Gnell|moo> Elfenbenskusten firar nationaldag när jag fyller år!
<@steffe20> åfan
<+Gnell|moo> jag har alltid velat ha en ponny i födelsedagspresent men skulle kunna tänka mig en elefant med
<@steffe20> haha
<@steffe20> såg du den där dokumentären
<@steffe20> när kung karl gustaf fick ett par elefanter
<@steffe20> av nån påtänd sheik typ
<@steffe20> å typ, alla andra som fått det har typ nickat å bah
<@steffe20> ahh schysst, men kan de vara kvar i ditt land kanske...
<@steffe20> men inte vår kung inte
<@steffe20> han skulle flyga hem dem
<+Gnell|moo> i en båt?
<@steffe20> ja, en flygande båt
<@steffe20> cp
<@steffe20> men iaf... så fanns det typ inget flygplan
<@steffe20> som kunde ta de där elefanterna
<@steffe20> å då tänkte alla att kungen skulle säga typ
<@steffe20> aja, men kan de vara kvar i ditt land kanske...
<@steffe20> men inte vår kung inte
<@steffe20> han föreslår att vi ska bygga om ett plan
<@steffe20> så det kan ta elefanter
<@steffe20> så de håller på som fan i ett par månader
<@steffe20> å svetsar, å skruvar
<@steffe20> å vad man nu gör
<@steffe20> när man elefantpreppar ett flyg
<@steffe20> går på typ hur jävla mycket stålars som helst
<@steffe20> så liksom nu
<@steffe20> nu har sverige världens enda elefantplan
liten snabb recension, hade missuppfattat McRice.. var inte kottet som var utbytt mot ris utan brodet. Tog en Chicken McRice, och som sagt istallet for brod var det typ "riskakor", kandes lite skumt halla i sa beholl pappret.

Fordelar, smakade ratt gott, lite nyttigare kansla aven om sakert "limmet" var nagon skadlig olja. Brod kan ibland fastna i gommen och klibba sig fast mellan tanderna. Riset funkade fint.

Nackdelar, klibbigt halla i, sag inte sa gott ut.

Betyg: Kul, men kommer aldrig bestalla en likadan.

Blev dock 2 besok pa McDonalds igar. Gick till den narmsta, men dom hade inte McRice (100% vasterlanningar satt dar), kopte lunch at mig och Mo tankte "va fan".. Senare pa kvallen ar jag och spanade lite pa alla ljus och projektorer som visar bilder pa kungen (1 dag kvar..) nar sag att McDonalds alldels runt hornet hade McRice..gick in, och 99% thai manniskor, den enda icke thai var jag.

Kul nar kulturer blandar sig, inte sant? Smile

Citera

Redkid skrev:
hadoc är inte den supernörd-wannabe raggaren som han utger sig för att vara? Grin


J/K



Two things.

1) Tar du bort orden nörd, wannabe och raggare och endast har "super" kvar så stämmer det ganska bra.

2) Kalla mig raggare igen och jag kommer personligen besöka den håla du för närvarande förpestar...



Ps. Träffade tjej no.4 i helgen, bitches. Cool

I'm god-damned invincible. Wink

Citera

I'm god-damned invincible. Wink


Tills du börjar kissa eld.

Citera

kungtotte skrev:

Citera

I'm god-damned invincible. Wink


Tills du börjar kissa eld.


Som sagt, jag kör på den övertygelsen tills motsatsen bevisats. Hoho. Pfft
bara hoppas tjej nummer 4 doesnt read here... Smile
Med tanke på hur dom flesta brudar ser utt som brukar dra runt i kalmar och ta nya killar varje helg så ska du nog bara vara glad att du inte dragit på dig något otrevligt än...

Shar du var inte på Stationen i går kl 10 typ? Eller kanske bara var en annan 08 som är lik dig...
Bor och jobbar i Danmark.
feel sorry for shar.. everywhere he goes he is followed.

min rapport som utlovats till shar.

Gick till tva stallen, sag inte en enda snygg vasterlaning.. sag inte nagon snygg thai tjej heller, dock fanns det en thai tjej som vart sur pa mig nar jag bad henne ringa efter en sot tjej.. 3 killar och 1 tjej ar inte skoj, och annu mindre roligt om hon ar gammal.

Imorgon (idag egentligen, klockan ar 05.40) ar det kungens fodelsedag, vilket betyder att ingen alkohol far saljas, kanske traffar man nagon intressant da.. troligen inte men anda.

EDIT. Den där tjejen (kvinnan, typ 32 eller 35) som var jobbig igår var redigt jobbig idag, höll på omfamna mig och skulle typ viska saker i mitt öra osv, känner henne genom hennes ex boyfriend och alltid varit en vän kunnat snacka med, men nu är han gone och hon försöker limma sig på mig.. vågar knappt gå till min favoritbar längre. Traffade en koreansk tjej.. hade hon varit svensk hade jag sagat henne, klader som utstralade estet osv.. men nu vart hon fran korea och jag charmade pa, snackade lite med sket idet. Gud sa rasistisk man ar, positiv sarbehandling.

Sen en jatte sot tjej, vit hy, langa ogonkast osv, you know the shit. Tog ett kort nar hon hjalpte till mala om och hade tagit en paus. Nar jag tittade pa bilden insag jag hur skabbigt det ser ut, en bakgata nagonstans i bangkok, en tjej sitter pa en stol och ar smutsig samt roker.. och for vara arlig, ser inte sa sot ut pa bilden som i verkligheten..
http://www.granq.se/phpAlbum/

Klicka in er pa trips, engelska larare, repainting.. you will find the picture..
Redigerat av Granquist den 2006-12-05 08:13
Hornet: Nix.... 10 på morgonen hade jag knappt gått hemifrån än. Dock går jag ju vägen förbi den, typ.

And it's hadoc. kk? Pfft
you will allways be Shar Wink
Bor och jobbar i Danmark.
Inte då. Note the sign that says "Administratör".

Bitch.
Okej, sharoc.

edit
Nu finns det L också.
Redigerat av kungtotte den 2006-12-05 14:05
I don't feel like dancing, dancing!Grin