Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ARMA3.se
Hej!

Jag har reggat ARMA3.se med hoppet om att det kommer att bli det svenska stället för Arma 3 (med undantag för Anrop såklart!). Problemet är att jag knappast kan hänga med och ordna allting själv och behöver hjälp med detta. Jag har tänkt mig att hålla igång med färska nyheter och annat som kretsar kring Arma 3. När det släpps kommer jag även att vara ute tidigast möjligt med en server att lira på. Jag har tänkt mig att sidan kommer att vara mer "officiell" än ett community, alltså endast fokus på Arma 3.

Känner du att detta är något du är intresserad av så uppskattar jag om du skickar ett PM och så kan vi väl snacka vidare. Grin

/ Rover
Jag hoppas du byter ut Joomla CMSen innan release Smile

Citera

ZiP skrev:
Jag hoppas du byter ut Joomla CMSen innan release Smile

Nej det blir inte Joomla, för komplicerat att implentera i en design (jämfört med de CMS jag kan).
Redigerat av Rover den 2012-07-02 18:38
Dock så är Joomla faktiskt smidigt och snyggare samt enkelt att lära sig att implentera sin egna design (?).

Iaf, lycka till =) Ser ljust ut för sidan ^^
Hoppas du fortsätter och känner dig taggad när så väl Arma3 släpps, vilket kommer nog bli nästa år någon gång.

Ang. Joomla. Alla CMS är ju bra så länge man får dom att fungera såsom man vill och dom inte är för fulla med security leaks.. Har lekt med de flesta där ute, tar sin tid att lära känna och förstå hur dom lägger upp allt.
Rover, kul! Alltid roligt med folk med ny energi, som vågar satsa.
Tror kan bli riktigt bra, jag ser att kan finnas behov av en svensk sida. Fördelen med anrop är att det inte står och faller med ett spel, nackdelen är att inte blir så bra åt något.

Ser fram emot en sida med guider på svenska om editing, installation osv. Ah detta kan bli riktigt bra, kanske kan bygga ihop med anrop på något sätt.. för en win-win. Kan man ju fundera på.


zip, tråkig attityd att ha något direkt att anmärka på... -1 på den.
Mm, kanske inte optimala välkommandet från min sida, ber om ursäkt, jag ser bara rött så fort jag ser en Joomla instans Frown

Ser fram emot bra rapporterande om ArmA3, vore kanske intressant knyta en RSS eller dylika till Anrop om så är möjligt?

Önskar lycka till!
Jodå vi kan säkert ha något samarbete, jag är öppen för allt.

@ZiP det är lugnt jag tar inte illa upp! Smile
Du få gärna föreslå något.
Redigerat av Rover den 2012-07-03 11:57
Har bestämt mig för WP Smile

Citera

Rover skrev:
Har bestämt mig för WP Smile


Ganska bra val, enkelt att integrera sin egna design samt smidigt som fan ^^ (Själv använder de)
Har knappt någon tid och behöver hjälp med detta projekt.

Finns det någon som är sugen?
Jag är sugen, säg vad som behövs så kanske kan jag assistera med något Smile