Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Vilka bor i fjollträsk? och hur många håller på med airsoft?
Tjo allesammans! nu är de såhär! (som alltid efter ett par öl)
Jag är lite nyfiken på hur många härifrån Anrop som bor i träsket
Och hur många håller på med airsoft av alla medlemar här?

whalla, Foxtrot out!
Fjollträsk - NIX! Airsoft - YES! Dock har Airsoftandet legat på is i år faktiskt. Tror inte ens jag betalade medlemsavgiften till VSAF i år heller när jag tänker efter...Facepalm
Intel Core i5 3570K @ 4.2 GHz | MSI GeForce GTX 680 @ 1300 MHz | 8 GB Corsair Vengeance DDR3 1600 Mhz LP | Corsair Cooling H100 | 120 GB Corsair Force 3 SSD | 500/4 GB Seagate Hybrid
åh fy fan, jag var på Vapenbutiken sist och körde i år Smile men sen vet jag inte hur de är med airsoft föreingar här i träsket. (vilket påminner mig att jag ska skriva de på ass och fråga)
Ja när det kommer till föreningar så fungerar det inte likadant som hemma i Norrland. Det är typ, skriv upp sig på Klacken eller Tjärnan, eller köra drop-in på Vapenbutiken. Jag var stammis där i somras och snackade bara skit hela dagarna. Smile
Redigerat av Dirk McStride den 2012-11-04 04:06
Stockholm, näää men en timme med tåg bort. typ.
Airsoft jaaa, har spelat paintball i 4-ish år men tog emot en airsoft-ak i byte mot lite paintballsaker i somras. Slutade med att jag beställde en massa skit för att plocka ihop en rysk setup, tanken är att börja spela lite seriöst i vår.
ja de brukar börja så Pfft sen efter nått år så upptäcker man att manlagt ut en mindre förmögenhet på de Pfft