Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
PLANETSIDE2
Någon som är sugen på att va med och spela? har betanyckel kvar om någon är intresserad.

Hade varit "sketakul" om man kunde sätta upp en svensk "outfit" i spelet ..typ gemensam grupp med bara svenska spelare...så varför inte en namnad "Anrop" Jag lirar Terran på Eyrodome servern.

kort info om planetside2: Taktiskt fps med 2000 spelare per kontinent fördelat på tre fraktioner, var planet har 3 kontinenter, en server är en planet.

http://www.youtub...XJR4Wro7ow

Det är helt menlöst att försöka vara 2-3 stycken och genomföra några stordåd, ofta kan en attack mot en fientlig bas/utpost bestå av 100-200 pers som försöker slå ut den i en kordinerad attack.

En pluton kan ha 5 squads, var squad är 14 man har jag för mig. Som plutonchef kan man göra en hel del om man är taktiskt lagd. Det finns fem klasser med en hel hög unlocks av olika vapen m.m

Tja som sagt e någon sugen så..
Det bästa som hänt mänskligheten:
Project reality,Arma2OA,Operaton flashpoint.
I övrigt konstnär inom surrealism och psykadeliskt samt brädspelsskapare och illustratör / informatör / nätverkare.
jag var fullt säker på att jag redan hade postat om Planetside, men jag hade fel!
Jag har/hade skapat Anrop-outfit för New Conglomerate för länge sedan, men de tar bort dem vid varje nollställning.
Your years of oppression is over TR-scum!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
NC for life!
Ja varför inte. Spelar NC jag oxå. Smile
Kom hem efter att ha varit borta och upptäckte att jag hade fått en beta nyckel. Körde ett par dagar som NC, och vart extremt imponerad av spelet Smile För övrigt är NC's första sniperbössa extreeeem Grin
Betanyckel? spelet släpps ju om två dagar. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Betan är väl stängd? :3
Ska vi dra igång något pang-pangande på Auraxis, ellör?
Jag och mitt gäng hänger på servern Mallory och kör Terran. Ni får gärna komma och bli skjutna Wink
planetside2.com/ultimate-empire-showdown
Är det någon som skall delta? NC for life!
Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-12-18 21:06
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Ja, det kommer att lagga skiten i alla fall. Grin
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
Jag spelar på ceres EU och Vanu Sovereignty, är premium member 1 år nu Smile

Adda Klerkan om ni kör där!
har inte spelat sedan betan, men får jag tid skall jag lätt in och slakta lite tyranner och missfoster!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!