Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Nya gröna temat
För att inte tappa bort all välkommen och behövlig feedback vore det bra att sammanfatta så mycket som möjligt i en forumtråd istället för klotterplanet. Slänger in lite random jag ser i klotterplanket så får ni fylla på!!

Ända kritiken jag har är datum-stämpeln här på klotterplanket. Enligt mig är den för lik brödtexten. Förresten kan man aldrig för för mycket .GIF-bilder.

styr lite nice borderds på de fyrkantiga elementen, kan även 95% transperacy, och att bg ligger fixed. border-radius: 10px; skulle inte sitta helt fel på de fyrkantiga elementen, altenativt 5px...

Forumet ser ut som skit, går inte att särskilja posts etc. Bättre alternade och borders kan vara en idé
i.imgur.com/wKMjU.jpg

Citera

ZiP skrev:Ända kritiken jag har är datum-stämpeln här på klotterplanket. Enligt mig är den för lik brödtexten.

Alternativt att det kanske kunna fixas med en ram runt brödtexten.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Den mockup är nice.
Nämnde för ZiP också att OP-modulen ser väldigt ihop-klistrad ut och svår att se vilka grupper som hör till vem och vad.. så vill gärna ha en mera Tab-baserad stil där så man lätt ser vilken grupp som är vilken.

Tycker också att OP-modulen ska vara fasad i mitten av mallen av tex Twitch å Klotterplank på vänster och Profil å Addons å TS på höger.
Tycker att OP-modulen helt själv blir lite väl maffig och utsträckt.
-Fixat Smile

Annars, gillar vart den är på väg Smile
Redigerat av SkaGGet den 2013-07-24 12:43
Typ såhär då va?

i.imgur.com/3SNKkZ3.jpg
Hurra för ZiP!
riktigt mysigt blev detta Grin
Pretty disabled, Regards.
Något som måste fixas ASAP är "quotes" på forumet... ser ut som det är en del av brödtexten i inlägget man gör D:
Ja, hej hej!

Citera

figgehn skrev:

Något som måste fixas ASAP är "quotes" på forumet... ser ut som det är en del av brödtexten i inlägget man gör D:

Det är du som har en cache på gamla CSS-filen, already fixed Wink. La till en liten fin krumelur i query paramsen till CSSen så nu bör alla ha den fixed Smile
Snyggt! Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Me likes you now =)