Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
"norrlänningarnas" lilla hörna
vill då börja denna lilla hörna med att säga imorgon kl 19:00 ish så ska vi försöka styra upp ett/flera spel.

de mods vi försöker köra som minimum är:

CBA
ACRE
STHud
SFP (något vi precis börjat använda)

annars dom vi förespråkar är

A3MP (pga bristen på kartor i vanilla)
JSRS2.0
VTS_Weaponrest
Compassfix

anyways, det som planeras är då antingen något mindre uppdrag, tex en mindre variant av Dark Business. med blufor, indie, opfor + gisslan
eller något större där man är uppmot 20+.

De flesta av oss är väldigt nya till missionmakeing så förvänta er inte något annat än basic men säkert fortfarande roligt helt enkelt.

TS servern vi är på är: Fluffy.mine.nu.
Redigerat av Imcrazy den 2014-01-06 14:16
Kul med fler från norrland Grin. Hade jag haft en processor i datorn hade jag hängt på, får återkomma. Har jag tur kanske den kommer under morgondagen, svårt att se då posten ligger nere.
som det ser ut just nu, så är det 5 som kommer, med 5 kansken, så finns gott om plats för er som är sugna.
Ni kommer få fler spelare om ni nyttjar Anrop mera, lägger upp ett OP öppet, lägger er på Anrop TS mer än att bara låna lite spelare typ.
jo, har bara inte hunnit sätta mig in i erat system än, och vi har en fb grupp där vi lägger upp events å sånt, så i framtiden lär vi ju kunna styra upp å fixa in er där med.
som sagt fluffy.mine.nu på ts. joina så styr vi upp nå.
Varför inte bara samlas här på anrop med de 30-40 aktiva spelare vi har och nyttja vår ts där det spelats arma sen innan det ens hette arma? ^^
Redigerat av Tomten den 2014-01-02 21:03
Tycker det låter mer som om ni vill locka bort folk här ifrån mer än att joina detta community. De spelare som finns här har sina rötter här.

Men personligen iaf; att behöva registrera sig hos er eller joina era TS kanaler osv; näe. Allt sånt finns här och de Arma3 omgångarna körs genom Anrop för min del. Vill ni spela med oss så är det absolut = Välkommen. Antingen då som en del av detta community eller kanske som egen grupp i form av joint-task-OP eller PVP.

My cent.
Jag har gett dig access att skapa operationer så du kan lägga upp uppdrag med grupper och roller.
Min mening är inte att locka bort någon överhuvudtaget. det vi är ute efter är att spela arma 3 och njuta av en gemenskap, varför jag nämnde den facebook grupp vi använder är för att det är vad våran lilla grupp använder, och det är aslätt att styra upp saker, speciellt för de latare individerna bland oss.

att jag är här och skriver är väl någonstans ett bevis på att vi är sugna på å spela med er, både på era events så gott det går (därav så kommer jag försöka få folk att regga sig här med.) och även post:a då vi tänkt köra. vi är ute efter ett samarbete som sagt.

ikväll var vi 9 från oss, och vi hade turen att en av er ville joina våran ts, och spela med oss, trots dåligt ledarskap från min sida, så hoppas jag att alla hade kul. och som sagt nästa gång är vi kanske på eran ts då. och förhoppningsvis så kommer vi leva upp till eran standard, och då vi spelar tillsammans kunna sprida ut oss ibland er. och förhöja varandras kvällar, som tex då jag fick äran att vara med er igår.

edit: Tack så mycke Zip.

Citera

Imcrazy skrev:
leva upp till eran standard


giggle! Grin

Mitt tips är att ni har kvar er facebookgrupp, men att ni också är reggade här. Då kan ni köra "internt" när ni känner för det, eller skapa ett OP här när ni känner för det Smile
Ja, hej hej!
Ännu en från norrlandsgänget anmäler sig!
De flesta här inne borde ju rent tekniskt vara norrlänningar!? allt norr om markaryd är väl norrland?
Du har så fel Archangel. Befinn dig ovanför norrlandsporten och du kan titulera dig norrlänning! Smile
http://www.youtube.com/channel/UC16TSzvi8LXACAe_R3Qgueg
lustigt att du nämner just markaryd, var där i krokarna (hallaryd) och spelade in T-34 härom veckan.
Gibson! Jag befinner mig flera mil söder om markaryd som tur är Grin
//Break Break//

Gisslan mission: det som verkligen saknas tyvärr, är Shacktacs mod för att kunna skjuta från skidsen på littlebirds... så då inte den finns än hoppas vi att det inte ger allför många ledsna miner.
Redo för tjänstgöring!

Ser fram emot att delta i större uppdrag Smile