Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny person
Tjena, 21 årig gamer från Stockholm här.

Snubblade över Tomtens Youtube kanal och tänkte att detta såg ut som något jag skulle gilla. Har en del erfarenhet inom seriöst och taktiskt ARMA spelande och eftersom detta är den typ av spelande som ARMA lämpar sig bäst för verkade Anrop som ett logiskt val.

Är gärna med på framtida Operationer, dock så jobbar jag väldigt oregelbundna tider så jag kommer inte kunna vara med på varenda OP.
Är själv väldigt ny här omkring, men välkommen säger jag!
Välkommen hit och hoppas du finner din plats här.
Kul att du hittat hit, välkommen! Vi har plötsligt börjat få ihop massor av OP:s under veckorna, så något lär nog fungera för dig hoppas jag!
Välkommen till Anrop!
Välkommen in i värmen ! Cool
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif

Citera

Falken skrev:

Tjena, 21 årig gamer från Stockholm här.

Snubblade över Tomtens Youtube kanal och tänkte att detta såg ut som något jag skulle gilla. Har en del erfarenhet inom seriöst och taktiskt ARMA spelande och eftersom detta är den typ av spelande som ARMA lämpar sig bäst för verkade Anrop som ett logiskt val.

Är gärna med på framtida Operationer, dock så jobbar jag väldigt oregelbundna tider så jag kommer inte kunna vara med på varenda OP.


Tro aldrig på Youtube! För Tomten klipper alltid bort mig och så kul har vi inte... utan mycket roligare!!

Så välkommen.
Whaaat? Klipper jag bort dig? Pfft

Citera

Tomten skrev:

Whaaat? Klipper jag bort dig? Pfft


Har ju sista tiden klantat mig mer än vanligt och då agerat kulfång. "Dödtid" klipps ju bort.

Men jag gillar dina klipp Smile
jag gillar dötiden innan striden mer än striden.
Convoyen här om dagen va så go dötid i man kunde sitta och dricka oboy i galten bara.