Visa ämne
 Skriv ut ämne
Sista SFP och problem...
Två frågor för de som vet....

1. Vart kan man få tag på den sista uppdateringen av SFP4? (4.19?)

2. När jag försöker starta mitt OFP GOTY 1.96 med SFP, Tonal eller någon annan mod kraschar spelet och jag får upp en error-ruta där det står ungefär att det har skitit sig med grafikkortet och att jag har för lite ledigt grafikminne. Detta händer oavsett i vilket läge jag slår på spelet. Har ett Radeon 9600 Pro 256Mb.

Det har funkat förut men nu blir jag verkligen inte klok på det. Det fungerar att starta default OFP och att starta det med Liberation 41-45.

Snälla hjälp? Frown
There is ALWAYS another way to do things...
hmm, 4.1.9 vart det senaste? Minns inte ens sjalv. ledsen inte kan hjalpa.
4.1.5 eller möjligen 4.1.6 var den sista, Hornet ska ha den upplagd någonstans. Kolla SAF squad hemsidan?

Ang. minnesproblemet, se till att du startar med -nomap flaggan i genvägen, annars kommer det knasa.
http://www.surfacezero.com/uploads/Ho...5/SFP4.rar
Here you go 4.1.5 Smile
Redigerat av Hornet85 den 2006-12-05 15:25
Bor och jobbar i Danmark.
4.1.6 är senaste, kan ladda upp den på min webserver inatt, trött som fan nu.
Släpptes 4.1.6 någonsin? Minnet är lite suddigt.
Hmm... hade bara 4.1.5 på laptopen, får leta reda på den externa och kolla den. Har för mig att det låg en 4.1.6 på den, ska undersöka.
Jättetack!

Hade i min frånvaro från OFP lirandet glömt bort -nomap flaggan och skrivit in "-nomod" istället Grin Lite sämsthet och så. Nu funkar allting perfekt igen =) Tack för länken också Hornet! Cool
There is ALWAYS another way to do things...
hade nagra sma saker kvar som aldrig slapptes, typ eldavbrott for vapen, tror aldrig den patchen gavs ut.. ;(

samt alla OPFOR grejer en del kom med tror jag, som singeluse RPG22 och LAW.. men kulsprutorna fixade jag men osaker pa slapptes.
nope det släpptes aldrig (inte på Swepack iaf.).

Citera

granQ skrev:
hade nagra sma saker kvar som aldrig slapptes, typ eldavbrott for vapen, tror aldrig den patchen gavs ut.. ;(



Om det var 4.1.6, och jag får eldavbrott online... Kan hemska saker hända då?
troligen hander inget forutom alla andra far felmeddelande.

"cant load SFP_ak5jam" motsvarande..