Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Någon som köpt?
hej allihopa

undrar bara om någon har frågat hos ebgames om spelet kommer in imorn den 20 eller inte för jag har pengar i fikan och det ska gå till arma 2... har någon av er köpt spelet i någon butik än?
tror flesta handlat på webhallen.com eller steam..

butik känns väl som snabbaste alternativet då kanske möjligt handla på söndag... typ hos elgiganten om dom nu fått in det.

Citera

bknec skrev:

Citera

The_Shadow skrev:
när jag kollar på webhallen så står det att det skickades igår och det finns ett kolli ID.
men kollar jag det ID´t på postens hemsida så går det inte spåra..

är det bara så att det inte är registrerat hos posten än eller är det webhallen som fipplat till det?

och nej, jag fick inget mail om att de skickat utan såg det bara på webhallen när jag dubbelkollade order bekräftelsen från 31a maj.


Kolla igen om några timmar så har dom nog registrerat ditt kolli. Har varit så flera gånger när jag beställt saker på interwebsen.


några timmar?
det är fortfarande inte registrerat....
förbannade helgjävel..
nåja, tidigast på Tisdag då....
*suck*
Legitimerad SFP Gnällröv.
HEJ ALLIHOPA
jag köpte arma 2 från gameshop.se i stockholm ni borde se på deras hemsida eller höra av med butiken om ni nu bor i stockholm och vill köpa spelet... annars får ni vänta tills nästa vecka för gameshop är det enda butiken som har spelet för just nu.
Ska bli kul att se lite fler européer på servrarna. Köpte tyska versionen direkt när den släpptes, var lite drygt med alla buggar och CTDs i början men nu börjar det kännas rätt stabilt. Senaste patchen sabbade dock de grafiska inställningarna man hade rätt rejält.
And the adventure has begun..

odenhouse.servegame.com/twinarma2.jpg
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Random utlottning av ena exemplaret? Wink

Trevlig att se dig här igen oden Pfft
Välkommen tillbaks ädle åldring Pfft Jag har saknat dig.
är väl minioden som skall ha det andra exet..
Hur många ex har oden? Är det verkligen tillåtet att överlåta ex till minioden?
Jag är ny här. Jag har luskat lite här på anrop.se under ett par månader. Nu kan det vara så att mitt ex. av ArmaII ligger i brevlådan. Om 40 minuter vet jag ifall jag ska jubla eller gråta mig till sömns inatt.

Det här inlägget är egentligen helt meningslöst, men det känns nästan som att man väntar på paket på julafton. Så, nu har jag skrivit av mig Smile
Det är inte lätt när det är svårt.
numera stolt ägare till ArmA 2!

mene... det går FORTFARANDE inte spåra paketet...

"näääe... paketet finns hos ditt postombud.... men vi kan inte spåra det...."

Legitimerad SFP Gnällröv.
Jag installerar just nu Smile

(Tack webhallen!)
Det är inte lätt när det är svårt.
Då blir nog folk glada, sitter en hel hög och lipar på IRC, antingen för att de inte fått sitt ArmA2 (vissa av oss väntar på Steam, 30 juni grrrrrr....), andra vill ha folk att spela med Pfft

Titta gärna in på IRC-chatten, välkommen hit!
Attan också! Mitt nya grafikkort är restnoterat, annars har jag allt till nya burken.

Installerade i desperation ArmA2 på gamla datorn. Fick ställa ner till 800 x 600 och allt på "low". Då kunde jag nästan spela och det såg något sämre ut än på OFP-tiden.

JAG VILL HA MITT GRAFFAKORT Shock
I'm new and I has ArmA2, hämtade mitt ex igår Smile Gah so awesome det är. Älskar att man kan välja 3rd person view som infanteri.
Steel Rat, jag lider med dig Smile Hoppas det kommer snart Grin
Det är inte lätt när det är svårt.
Woho, ska precis cyckla och hämta ArmA 2 på postenGrin

Citera

corporalen skrev:
I'm new and I has ArmA2, hämtade mitt ex igår Smile Gah so awesome det är. Älskar att man kan välja 3rd person view som infanteri.


Va? Hur menar du och hur gör man?
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006

Citera

Tonner skrev:

Citera

corporalen skrev:
I'm new and I has ArmA2, hämtade mitt ex igår Smile Gah so awesome det är. Älskar att man kan välja 3rd person view som infanteri.


Va? Hur menar du och hur gör man?


usch, ser ingen ironisk smiley från dig tonner.. skrämmande Smile