Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Samling av roliga aprilskämt.
Nu när stormen har lagt sig, som alltid kommer på Första April, så kan vi dela med oss av våra favoriter den Andra April!

Vilka var era favoritskämt igår?
Var det något ni gick på?
Vilket är det bästa April-skämtet ni har stött på genom åren?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:
Vilket är det bästa April-skämtet ni har stött på genom åren?

Min favorit måste vara en gammalt skämt ifrån OFP.info, för när jag läste den så svalde jag den med hull och hår! För att dagen efter ge mig en riktig "Facepalm" och skratta åt alla kommentarer som stod i nyheten. Även skribenter på sidan hade gått på den och börjat gräva i sina lådor för att hitta sina gamla Rome: Total War-skivor för att förbereda sig. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Stay frosty !
Mitt egna skämt:
Jag var igång tidigt igår och skrev 02:00 på natten att jag blivit utvald till uppdraget 'Mars One', där man planerar på att skicka människor till Mars år 2024.

Skrev med lite inlevelse, och folk började skicka privata meddelanden med gratulationer och sådant. Lyckades få en hel del "Va?! Äre sant?!!"-kommentarer också. Success!

Texten i fråga:

"Det är något jag velat berätta om tidigare men inte kunnat då diverse NDA-kontrakt och andra påskrivna dokument hindrat mig. Men nu har lite grejer lyft på sig och jag kan nu meddela att jag någon gång i september 2024 kommer att, tillsammans med ca 50 andra människor, resa till Mars för att kolonisera planeten.

Det är en del av uppdraget 'Mars One' vars mål är att bygga en koloni på Mars som ska kunna klara sig själv under en väldigt lång tid. Det är såklart en enkel resa dit eftersom teknologin inte ännu existerar för att ta sig hem, och förmodligen inte kommer att göra det under vår livstid.

Träningen för uppdraget kommer att börja omkring sju år innan, det vill säga 2017. Det kommer vara en lång och hård resa, men fasen vad coolt att vara en av de första människorna på Mars!

Varför just jag? Jo, det verkar som att mitt extrema immunförsvar gjorde mig till en lämplig kandidat. Det är jobbigt om man blir sjuk under en 8 månader lång resa till en annan planet. Annars så letar de efter väldigt olika människor för att se hur man reagerar på att bo på en helt annan planet.

Ser fram emot det. Jag kommer att bli en pionjär!"
Ha ha, bra Echo Smile
Nästan så att jag gick på det nu... Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Ja jävlar vad lättlurade folk är.. Folk gick tydligen på mitt lättgenomskådade aprilskämt:



http://anrop.se/forum/viewthread.php?...post_25703

I övrigt så lyckades jag tuta i en redaktör på en svensk spelsite att jag skulle flytta till LA för att fortsätta mitt YouTube'ande där, lyckades även lura ett par polare med samma grej.
Ja, hej hej!
Då var det dags igen! Vilka var era favoriter? Smile
Min var helklart https://www.anrop.se/forum/viewthread...post_30926, eller hur granQ? Wink
Förresten, tack Xealot. Du gav mig en hjärtattack!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Hahaha gillade denna http://www.sweclockers.com/nyhet/2027...karmteknik "kommer att komma lagom till releasen av gta till pc våren 2016" Grin
Får jag skriva det här?
com.google
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Vafan matheez ditt troll! Anrop är en seriös grupp.....
Får jag skriva det här?
ehhehehhahahahhahAHAHAHABNAAAHBBAAHH!!!1! good one
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to


Blev meh, but still

Citera

Tomten skrev:



Blev meh, but still

Fy! Känns som att du inte tar oss ponny fans på allvar!
Jag vill börja ha rollspel i arma om my little pony!!!
Får jag skriva det här?