Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Anrops påverkan
Nej, nu har anrop verkligen förstört mig. Jag var på Mcdonalds drivein häromdan och köpte mat.
När de sa vad maten kostade så svarade jag snabbt och "Reflexmässigt" med orden "Det Är Taget"
Är detta normalt bland anropare ?
Kläckte ur mig ett "Johan Adam" en gång på jobbet, fick förväntad reaktion på den.
"Det är taget" har kollegorna fått höra ett par gånger ja!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Jag skriker upprepa! när jag rider för instruktör om jag inte hör vad hon säger. Gjorde jag aldrig tidigare
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
jag blir inte påverkad, jag påverkar: var galen innan, är galen nu. och önskar ja hade en hamburgare eller sju här å nu.
en och annan "det är taget" har kommit ur när man pratar
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Upprepa och repetera är ju något som slinker ur rätt ofta.. Någon gång har jag varit nära att säga "kom" också. ^^
Repetera sägs ju ganska ofta....dem hade en skum vana när jag gjorde GMU med.

Alla instruktörer och andra erfarna soldater svarade ALLTID "kom" när någon ropade eller ville något.

Var även något som såklart hängde med ut när man krökade i sköna Norrbotten, som tur är gick det ganska snabbt att träna bort när man väl kom hem
Tja, då och då utbrister man väl "HASLO!" när man vill att folk ska skynda på/dra igång.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Du är inte ensam! Smile (som du nu har märkt.. Pfft)
Taget, Repetera, Hörbarhet <> och en massa annat har slunkit ur mig sen jag började lira här! Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!