Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
TeamSpeak Backup
Saknar er!!!

Startade min gamla TS server så vi kan hänga tills main är uppe igen.

Adressen är: deepsix.se
Samma lösen som vanligt.
jag hivade upp en temporär med ^^ sitter några stycken
Tack! hoppas det löser sig med min TS3 server!
Ser att bahnhof kör med en transparent vpn tunnel default oavsett om man vill eller inte, ska kolla med dom om de kan stänga den, så TS3 servern kommer ut direkt på nätet! hoppas den kommer ut på nätet i morgon annars vet jag inte vad jag kan göra.
Pekad ts.anrop.se till Magoos TS tills vidare. Hoppas det löser sig med din TS-server snart klerkan Smile

Citera

ZiP skrev:

Pekad ts.anrop.se till Magoos TS tills vidare. Hoppas det löser sig med din TS-server snart klerkan Smile


Jag har mejlat bahnhof om att de ska stänga av delat ip så jag får mitt egna direkt ut på nätet!
Hoppas det går fort.
Om ni vill ha en dedikerad server för TS kan jag bidra med en. Den står uppe 24/7 och är helt serverlagd. Servern står i Sthlm på fiber.

Såg igår (men trodde det skulle lösa sig idag) samt idag på lunchen att ni hade fortsatta problem, men satt på jobbet så kunde inte logga in istället. Ni får säga till om ni är intresserade. Då slipper ni använda privata servers.
Servrar har jag gott om, sämre med TS licenser Smile
De finns på piratebay
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
De är knuta per IP så nej Smile
Ingen fara, min TS server har varit igång ett par år så det är bara kul att folk använder den. Klerkans server verkar ju ha varit ett bra arrangemang och han e nog snart igång igen.
Alright, det är en licensierad server jag kan bidra med, det är bra att det finns alternativ right :) Det är bara att ni säger till eller kommer in när det behövs: ts3se.clanwarz.com:1105
Min server kommer ut nu igen på nätet!
Smile
Stay frosty !
ts.anrop.se pekar nu återigen på klerkans server